דף הבית » מומלץ בהקדם » מה לעשות אם המשחק שלך קורס

מה לעשות אם המשחק שלך קורס

מה לעשות אם המשחק שלך קורס

מה לעשות אם המשחק שלך קורס

זה מתסכל להפליא כשהמשחק שלך קורס. בין אם אתה באמצע משימה או סתם מנסה ליהנות מקצת משחק נינוח, זה לא כיף כשהמשחק שלך פתאום מפסיק לעבוד. אבל אל תדאג, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. הנה כמה טיפים מה לעשות אם המשחק שלך קורס.

בדוק את דרישות המערכת שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את דרישות המערכת שלך. ודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המינימום עבור המשחק. אם המחשב שלך לא עומד בדרישות המינימום, ייתכן שהמשחק לא יוכל לפעול כראוי ועלול לקרוס.

עדכן את הדרייברים שלך

אם המחשב שלך עומד בדרישות המינימום, השלב הבא הוא לוודא שמנהלי ההתקן שלך מעודכנים. מנהלי התקנים מיושנים עלולים לגרום לבעיות במשחקים, אז ודא שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של מנהלי ההתקן הגרפיים והקול שלך.

בדוק אם יש קבצים פגומים

לפעמים, קבצי המשחק עלולים להיפגם ולגרום למשחק לקרוס. כדי לבדוק אם יש קבצים פגומים, אתה יכול להשתמש בכלי כמו Verify Integrity of Game Files של Steam. זה יסרוק את קבצי המשחק שלך ויחליף את כל הקבצים הפגומים בגרסה הנכונה.

בדוק אם יש התחממות יתר

אם המחשב שלך מתחמם יתר על המידה, זה יכול לגרום למשחק שלך לקרוס. ודא שהמחשב שלך נמצא באזור קריר ומאוורר היטב ושכל המאווררים פועלים כהלכה. אתה יכול גם לבדוק את הטמפרטורה של המחשב שלך באמצעות כלי כמו Core Temp.

בדוק אם יש תוכנות זדוניות

תוכנה זדונית יכולה לגרום לכל מיני בעיות, כולל קריסות של משחקים. ודא שמותקנת אצלך תוכנית אנטי-וירוס מעודכנת והפעל סריקה כדי לבדוק אם יש תוכנה זדונית.

בדוק אם יש התנגשויות תוכנה

לפעמים, תוכניות אחרות יכולות להפריע למשחק שלך ולגרום לו לקרוס. כדי לבדוק התנגשויות תוכנה, נסה להשבית את כל התוכניות המיותרות שפועלות ברקע.

התקן מחדש את המשחק

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עובד, המוצא האחרון הוא להתקין מחדש את המשחק. פעולה זו תחליף את כל הקבצים הפגומים ויאפס את כל ההגדרות שעלולות לגרום למשחק לקרוס. אם המשחק שלך עדיין קורס לאחר שניסית את כל השלבים שלעיל, ייתכן שהגיע הזמן לפנות לצוות התמיכה של המשחק. ייתכן שהם יוכלו לעזור לך לזהות את הגורם לבעיה ולספק פתרון. אף אחד לא אוהב את זה כשהמשחק שלו קורס, אבל עם העצות האלה אתה מקווה להפעיל את המשחק שלך שוב. הקפד לבדוק את דרישות המערכת שלך, לעדכן את מנהלי ההתקנים שלך, לבדוק אם יש קבצים פגומים, לבדוק אם יש התחממות יתר, לבדוק אם יש תוכנות זדוניות, לבדוק התנגשויות תוכנה, ולהתקין מחדש את המשחק במידת הצורך. בהצלחה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן