דף הבית » לא ידעתי » מה לעשות אם יש הוריקן

מה לעשות אם יש הוריקן

מה לעשות אם יש הוריקן

מתכוננים להוריקן

כאשר סופת הוריקן בדרכה, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להכין את הבית והמשפחה לקראת הסופה. הנה כמה טיפים להתכונן להוריקן:

אסוף אספקה

אסוף אספקה כגון מזון, מים, פנסים, סוללות וכל פריט אחר שאתה עשוי להזדקק לו במקרה חירום. ודאו שיש לכם מספיק אספקה שיספיקו למספר ימים למקרה שלא תצליחו לצאת מהבית.

אבטח את הבית שלך

אבטח את הבית שלך על ידי התקנת חלונות ודלתות ואבטחת כל ריהוט חוץ. הקפד להביא כל פריט חיצוני פנימה ולאבטח אותם במקרה של רוחות חזקות.

צור תוכנית חירום

צור תוכנית חירום עבור המשפחה שלך למקרה חירום. ודא שכולם יודעים לאן ללכת ומה לעשות במקרה חירום.

להישאר מעודכן

הישאר מעודכן לגבי הסערה על ידי מעקב אחר חדשות מקומיות ודיווחי מזג אוויר. הקפידו למלא אחר הוראות הגורמים המקומיים ולפנות במידת הצורך.

שמירה על בטיחות במהלך הוריקן

אם אינכם מצליחים להתפנות במהלך סופת הוריקן, חשוב לשמור על בטיחות במהלך הסופה. הנה כמה טיפים לשמירה על בטיחות במהלך סופת הוריקן:

השאר בפנים

הישארו בפנים במהלך הסערה והימנעו מיציאה החוצה. הקפד להתרחק מחלונות ודלתות ולהישאר בחדר פנימי במידת האפשר.

התרחק ממי השיטפונות

התרחק ממי שיטפונות מכיוון שהם עלולים להיות מזוהמים בפסולת וחומרים מסוכנים אחרים. אל תנסו לנסוע דרך מי שיטפונות כי זה יכול להיות מסוכן.

האזינו לגורמים מקומיים

הקשיבו לגורמים המקומיים ופעלו לפי הנחיותיהם. הקפד להתפנות אם אתה מקבל הוראה לעשות זאת ופעל לפי כל הנחיות אחרות שניתנו על ידי גורמים מקומיים.

תישאר רגוע

הישארו רגועים במהלך הסערה ונסו להישאר חיוביים. הקפידו לקחת הפסקות ולדאוג לעצמכם במהלך הסערה. הוריקנים יכולים להיות מסוכנים וחשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להתכונן ולהישאר בטוח במהלך הסערה. הקפד לאסוף אספקה, לאבטח את הבית שלך, ליצור תוכנית חירום ולהישאר מעודכן. אם אינכם מצליחים להתפנות, הקפידו להישאר בפנים, להתרחק ממי השיטפונות, להקשיב לגורמים המקומיים ולהישאר רגועים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן