דף הבית » כמה זמן » מה לעשות בחיפה עם ילדים

מה לעשות בחיפה עם ילדים

2023-05-20 11:29:00+02:00

בקר בגנים הבהאיים

בחיפה נמצאים הגנים הבהאים היפים והייחודיים, מתחם גנים מדורגים שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הגנים הם מקום מצוין לקחת את ילדיכם לחוויה שלווה ומלמדת. הגנים מלאים בצמחייה עבותה, פרחים צבעוניים ושבילים מפותלים. תוכלו לערוך סיור מודרך בגנים וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות של האמונה הבהאית. הילדים שלכם יאהבו לחקור את הגנים וללמוד על האמונה הבהאית.

חקור את המוזיאון הימי הלאומי

המוזיאון הימי הלאומי בחיפה הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם ליום בילוי מהנה ומלמד. המוזיאון מלא בתערוכות ופעילויות אינטראקטיביות שישמחו את ילדיכם במשך שעות. תוכלו לחקור את ההיסטוריה של חיל הים הישראלי, ללמוד על התעשייה הימית, ואפילו לערוך סיור וירטואלי בצוללת. הילדים שלכם יאהבו ללמוד על העולם הימי ולחקור את המוזיאון.

בקר בגן החיות בחיפה

גן החיות של חיפה הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום כיף. גן החיות הוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, קופים ועוד. תוכלו לערוך סיור מודרך בגן החיות וללמוד על בעלי החיים השונים ובתי הגידול שלהם. הילדים שלך יאהבו לראות את החיות וללמוד עליהן.

צא לטיול לחוף הים

בחיפה נמצאים כמה מהחופים היפים בארץ. אתה יכול לקחת את הילדים שלך לחוף ליום כיף. החופים מלאים בפעילויות, כמו שחייה, שיזוף וכדורעף חופים. הילדים שלכם יאהבו לשחק בחול ולשחות בים.

בקרו במוזיאון המדע בחיפה

מוזיאון המדע בחיפה הוא מקום מצוין לקחת את ילדיכם ליום בילוי מהנה ומלמד. המוזיאון מלא בתערוכות ופעילויות אינטראקטיביות שישמחו את ילדיכם במשך שעות. אתה יכול לחקור את המדע של גוף האדם, ללמוד על ההיסטוריה של הטכנולוגיה, ואפילו לעשות סיור וירטואלי בתחנת חלל. הילדים שלכם יאהבו ללמוד על מדע ולחקור את המוזיאון.

סיירו בסינמטק חיפה

סינמטק חיפה הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם ליום כיף. הסינמטק הוא ביתם של מגוון רחב של סרטים, מסרטים קלאסיים ועד שוברי קופות מודרניים. תוכלו לקחת את הילדים שלכם לצפות בסרט וליהנות מחוויה מהנה ומלמדת. הילדים שלכם יאהבו לצפות בסרטים וללמוד על הז'אנרים השונים. חיפה היא מקום נהדר לקחת את הילדים שלכם ליום בילוי מהנה ומלמד. מהגנים הבהאים ועד לסינמטק חיפה, יש שפע של פעילויות להנעים את ילדיכם. בין אם אתם מחפשים יום בילוי שליו או חוויה חינוכית, בחיפה יש משהו לכולם. אז, קחו את ילדיכם לחיפה וחקרו את כל מה שיש לעיר להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן