דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

2023-06-18 07:21:00+02:00

חקור את ההיסטוריה העתיקה של קטניה

קטניה היא עיר בסיציליה, איטליה, ספוגה בהיסטוריה. היא נוסדה על ידי היוונים במאה ה-8 לפני הספירה ונשלטה על ידי הרומאים, הערבים, הנורמנים והספרדים. כתוצאה מכך, העיר מלאה באנדרטאות עתיקות, כנסיות וארמונות. המפורסם שבהם הוא Duomo di Catania, קתדרלה בסגנון הבארוק שנבנתה במאה ה-18. אתרים בולטים נוספים כוללים את האמפיתיאטרון הרומי, קסטלו אורסינו ופאלאצו ביסקארי.

חווה את התרבות של קטאניה

קטניה היא עיר תוססת עם סצנה תרבותית עשירה. הוא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל מוזיאון סיביקו, שבו אוסף של חפצים עתיקים, ומוזיאון סטוריקו דלה סיטה די קטאניה, המציג את ההיסטוריה של העיר. בעיר יש גם כמה תיאטראות, כולל תיאטרו מאסימו בליני, המארח אופרות ובלטים.

לטעום את המטבח הטעים של קטאניה

קטניה ידועה במטבח הטעים שלה. העיר היא ביתם של כמה מנות מסורתיות, כמו ארנצ'יני (כדורי אורז מטוגנים), פסטה אלה נורמה (פסטה עם חצילים וגבינת ריקוטה), וקפונטה (תבשיל ירקות). פירות ים פופולריים גם בקטניה, עם מנות כמו דג חרב בגריל וריזוטו פירות ים.

בקר בשווקים של קטניה

קטניה היא ביתם של מספר שווקים, בהם תוכלו למצוא תוצרת טרייה, פירות ים ומוצרים מקומיים אחרים. המפורסם שבהם הוא Mercato di Catania, שמתקיים בכיכר המרכזית של העיר מדי בוקר. כאן תוכלו למצוא הכל, מפירות וירקות טריים ועד ליצירה ומזכרות בעבודת יד.

חקור את הסביבה של קטניה

קטניה היא בסיס מצוין לחקר שאר סיציליה. העיר קרובה למספר חופים, כולל פלאיה דלה פלאחה הפופולרית ואיסולה בלה המדהימה. תוכלו גם לצאת לטיול יום לעיירות הסמוכות טאורמינה וסירקיוז, שתיהן מלאות חורבות עתיקות ונופים מדהימים.

דעתי האישית

לאחרונה ביקרתי בקטניה ונדהמתי לחלוטין מהיופי והתרבות של העיר. מהאנדרטאות העתיקות ועד האוכל הטעים, יש משהו לכולם בקטניה. אני ממליץ בחום לבקר בעיר זו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן