דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות כשאתה צריך לדבר עם המורה שלך

מה לעשות כשאתה צריך לדבר עם המורה שלך

מה לעשות כשאתה צריך לדבר עם המורה שלך

להבין את המצב

כאשר אתה צריך לדבר עם המורה שלך, זה יכול להיות מאיים. חשוב להבין את המצב ולמה אתה צריך לדבר עם המורה שלך. האם אתה מתקשה בנושא מסוים? האם אתה צריך לדון במשימה או פרויקט? האם אתה מתקשה עם קונספט מסוים? לדעת למה אתה צריך לדבר עם המורה שלך יכול לעזור לך להתכונן לשיחה.

היכונו לשיחה

לאחר שהבנתם את המצב, הגיע הזמן להתכונן לשיחה. תחשוב על מה אתה רוצה להגיד ואיך אתה רוצה להגיד את זה. ודא שיש לך את כל העובדות והנתונים שאתה צריך כדי להוכיח את הטענה שלך. אם אתה מתקשה עם מושג מסוים, וודא שאתה מבין אותו לפני שאתה מדבר עם המורה שלך.

הפק את המרב מהשיחה

כאשר אתה מדבר עם המורה שלך, היה מכבד ואדיב. הקשב למה שיש למורה שלך לומר ושאל שאלות אם אתה לא מבין משהו. אל תפחד לדבר אם אתה לא מסכים עם משהו. המורה שלך שם כדי לעזור לך, אז וודא שאתה מנצל את ההזדמנות.

תהיה פתוח וישר

כאשר אתה מדבר עם המורה שלך, היה פתוח וישר. אל תפחד להודות אם אתה לא מבין משהו או אם אתה מתקשה עם מושג מסוים. המורה שלך יעריך את הכנות שלך ויש סיכוי גבוה יותר שיעזור לך.

היו מוכנים לרשום הערות

כאשר אתה מדבר עם המורה שלך, היה מוכן לרשום הערות. המורה שלך עשוי לתת לך עצות או עצות שתרצה לזכור. רישום הערות יכול גם לעזור לך לזכור את מה שדיברת ולוודא שאתה מבין הכל.

מעקב

לאחר שתדבר עם המורה שלך, וודא שאתה עוקב. אם המורה שלך נתן לך עצות או עצות, ודא שאתה ממלא אותם. אם יש לך שאלות, אל תפחד לפנות למורה שלך.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
להבין את המצב דע למה אתה צריך לדבר עם המורה שלך
היכונו לשיחה תחשוב על מה אתה רוצה להגיד ואיך אתה רוצה להגיד את זה
הפק את המרב מהשיחה היו מכבדים ואדיבים
תהיה פתוח וישר אל תפחד להודות אם אתה לא מבין משהו
היו מוכנים לרשום הערות רשום הערות כדי לזכור את מה שדיברת
מעקב הקפד לעקוב אחר כל עצה או טיפים

לדבר עם המורה שלך יכול להיות מאיים, אבל זה לא חייב להיות. על ידי הבנת המצב, הכנה לשיחה והפקת המירב ממנה, תוכל לוודא שאתה מפיק את המרב מהשיחה. אם אתה זקוק לעזרה בהבנת מושג או בהכנה לשיחה, יש הרבה משאבים זמינים באינטרנט, כגון מדריכים על שיחה עם המורה שלך . עם ההכנה והגישה הנכונים, תוכל לוודא שאתה מפיק את המרב מהשיחה שלך עם המורה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן