דף הבית » כמה זמן » מה לעשות לאחר בדיקת הריון ביתית חיובית?

מה לעשות לאחר בדיקת הריון ביתית חיובית?

2023-05-20 09:49:00+02:00

קבל אישור מרופא

כאשר מקבלים תוצאה חיובית מבדיקת הריון ביתית, חשוב לקבל אישור מרופא. הסיבה לכך היא שבדיקות הריון ביתיות אינן מדויקות ב-100%. רופא יכול לאשר את ההריון בבדיקת דם או אולטרסאונד. חשוב גם לקבל אישור מרופא כי הוא יכול לספק לך מידע נוסף על ההריון ולמה לצפות.

תתחיל לדאוג לעצמך

ברגע שיש לך אישור מרופא, חשוב להתחיל לטפל בעצמך. משמעות הדבר היא אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה ונטילת ויטמינים לפני הלידה. כמו כן, חשוב להימנע מכל פעילות שעלולה להזיק לתינוק, כגון עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים.

קבע תור לפני לידה

לאחר קבלת אישור מרופא, חשוב לקבוע תור לפני הלידה. פגישה זו תאפשר לך לקבל מידע נוסף על ההריון ולמה לצפות. חשוב גם לוודא שאת מקבלת את הטיפול והתזונה המתאימים במהלך ההריון.

התחל לתכנן את התינוק

לאחר קבלת אישור מרופא, חשוב להתחיל לתכנן את התינוק. משמעות הדבר היא קבלת החלטות לגבי היכן התינוק יחיה, איזה סוג של טיפול בילדים תזדקק, וכיצד תשלם עבור הוצאות התינוק. חשוב גם להתחיל לחשוב איזה סוג של אורח חיים אתה רוצה לספק לתינוק.

שקול את האפשרויות שלך

כשזה מגיע לתכנון עבור התינוק, חשוב לשקול את כל האפשרויות שלך. זה כולל לשקול אימוץ, אם אינך מסוגל לטפל בתינוק בעצמך. חשוב גם לשקול את ההשלכות הכספיות של לידת תינוק, כגון איך תשלם עבור טיפול בילדים והוצאות רפואיות.

דבר אל השותף שלך

אם את בזוגיות, חשוב לדבר עם בן הזוג על ההריון. זה יעזור לכם להבין למה לצפות וכיצד תתמודדו עם השינויים הנלווים ללידה. חשוב גם לדון כיצד תחלק את האחריות של הטיפול בתינוק.

חפש תמיכה

לידת תינוק יכולה להיות חוויה מלחיצה. חשוב לבקש תמיכה ממשפחה וחברים בתקופה זו. חשוב גם למצוא קבוצת תמיכה או יועץ אם אתה זקוק לעזרה נוספת.

דעה אישית

ללדת תינוק היא חוויה משנה חיים. זה יכול להיות גם מרגש וגם סוחף. חשוב להקדיש זמן להתכונן לתינוק ולוודא שאתם דואגים לעצמכם. עם ההכנה והתמיכה הנכונות, תוכל לקבל חוויה חיובית ומתגמלת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן