דף הבית » בחירות הגולשים » מה עושים עם תואר בבריאות הציבור?

מה עושים עם תואר בבריאות הציבור?

2023-06-20 18:53:00+02:00

מהי בריאות הציבור?

בריאות הציבור הוא תחום מחקר המתמקד בבריאות האוכלוסיות. זהו תחום בינתחומי המשלב היבטים של רפואה, ביולוגיה, סוציולוגיה, כלכלה ודיסציפלינות אחרות כדי לקדם בריאות ומניעת מחלות. אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור פועלים לשיפור בריאותם של אנשים, משפחות וקהילות באמצעות מחקר, חינוך ומדיניות.

מה אפשר לעשות עם תואר בבריאות הציבור?

תואר בבריאות הציבור יכול לפתוח דלת למגוון מסלולי קריירה. אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור עובדים במגוון מסגרות, כולל סוכנויות ממשלתיות, ארגונים ללא מטרות רווח ועסקים פרטיים. כמה ממסלולי הקריירה הנפוצים ביותר עבור בעלי תואר בבריאות הציבור כוללים:

מחנכת לבריאות הציבור

מחנכי בריאות הציבור אחראים לחנך את הציבור בנושאים הקשורים לבריאות. הם עשויים לעבוד בבתי ספר, במרכזים קהילתיים או במתקני בריאות כדי לספק מידע על נושאי בריאות כגון תזונה, פעילות גופנית ומניעת מחלות.

חוקר בריאות הציבור

חוקרי בריאות הציבור אחראים על ביצוע מחקרים לזיהוי מגמות בריאות ופיתוח אסטרטגיות לשיפור בריאות הציבור. הם עשויים לעבוד באוניברסיטאות, בסוכנויות ממשלתיות או בעסקים פרטיים כדי לבצע מחקר בנושאים כמו מניעת מחלות, קידום בריאות ופערים בבריאות.

מנהל בריאות הציבור

מנהלי בריאות הציבור אחראים לניהול תוכניות ושירותי בריאות הציבור. הם עשויים לעבוד בסוכנויות ממשלתיות, ארגונים ללא מטרות רווח או עסקים פרטיים כדי לפתח וליישם מדיניות ותוכניות לשיפור בריאות הציבור.

מנתח מדיניות בריאות הציבור

מנתחי מדיניות בריאות הציבור אחראים על ניתוח מדיניות בריאות הציבור והמלצות לשיפור. הם עשויים לעבוד בסוכנויות ממשלתיות, ארגונים ללא מטרות רווח או עסקים פרטיים כדי להעריך מדיניות קיימת ולפתח מדיניות חדשה לשיפור בריאות הציבור.

דעה אישית

תואר בבריאות הציבור הוא בחירה מצוינת למי שמעוניין לעשות שינוי בבריאותם של יחידים, משפחות וקהילות. עם תואר בבריאות הציבור, אתה יכול להמשיך במגוון מסלולי קריירה שיאפשרו לך להשפיע לטובה על בריאותם של אחרים. בין אם תבחר להמשיך בקריירה של מחנך לבריאות הציבור, חוקר, מנהל או מנתח מדיניות, אתה תעשה שינוי בחייהם של הסובבים אותך. אם אתם מחפשים קריירה מתגמלת שתאפשר לכם לעשות שינוי, תואר בבריאות הציבור עשוי להיות הבחירה המושלמת עבורכם. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן