דף הבית » לא ידעתי » מה עליך לעשות אם הטלפון שלך נופל למים?

מה עליך לעשות אם הטלפון שלך נופל למים?

מה עליך לעשות אם הטלפון שלך נופל למים?

מה עליך לעשות אם הטלפון שלך נופל למים?

תאונות קורות, ואם הטלפון שלך נופל למים, זו יכולה להיות חוויה מפחידה. אבל אל תיבהל! ישנם שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולהציל את הטלפון שלך. הנה כמה טיפים מה לעשות אם הטלפון שלך נופל למים וכיצד למנוע את זה מלהתרחש בעתיד.

צעדים לנקוט אם הטלפון שלך נופל למים

אם הטלפון שלך נופל למים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות אותו מיד. זה יעזור למנוע נזק נוסף לטלפון. אם הטלפון כבר כבוי, אל תדליק אותו. לאחר מכן, הסר את הסוללה וכל חלק אחר הנשלף מהטלפון. זה יעזור למנוע נזק נוסף לטלפון. לאחר הסרת הסוללה וחלקים נשלפים אחרים, יבש את הטלפון במגבת או מטלית. הקפד להוריד את כל המים מהטלפון. לאחר שהטלפון יבש, הכנס את הסוללה ושאר חלקים נשלפים בחזרה לטלפון. לבסוף, הכנס את הטלפון לקערת אורז לא מבושל. האורז יעזור לספוג כל לחות שעדיין בטלפון. השאר את הטלפון בתוך האורז לפחות 24 שעות.

איך למנוע מהטלפון שלך ליפול למים

הדרך הטובה ביותר למנוע מהטלפון שלך ליפול למים היא להיות זהיר. הקפד להרחיק את הטלפון שלך מנוזלים, ולעולם אל תשאיר אותו ליד כיור או אמבטיה. אם אתה מתכוון להיות ליד מים, הקפד לשמור את הטלפון שלך במארז עמיד למים. זה יעזור להגן על הטלפון שלך מכל נזקי מים. עליך גם להקפיד להרחיק את הטלפון שלך מכל אזור שבו הוא עלול להירטב, כגון חוף הים או בריכה.

מה לעשות אחרי שהטלפון שלך נופל למים

לאחר שנקטת את הצעדים כדי לנסות ולהציל את הטלפון שלך, עליך לקחת אותו לאיש מקצוע שיבדוק אותו. איש מקצוע יכול לבדוק כדי לוודא שכל הרכיבים פועלים כראוי ושאין נזקי מים. אם הטלפון עדיין עובד, עליך להקפיד לגבות את כל הנתונים שלך. זה יעזור להבטיח שלא תאבד שום מידע חשוב אם הטלפון יפסיק לעבוד.

סיכום

אם הטלפון שלך נופל למים, אל תיבהל. ישנם שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולהציל את הטלפון שלך. הקפד לכבות אותו מיד, להסיר את הסוללה וחלקים נשלפים אחרים, לייבש את הטלפון, להחזיר את הסוללה וחלקים נשלפים אחרים ולהכניס את הטלפון לקערת אורז לא מבושל. כדי למנוע מהטלפון שלך ליפול למים , הקפד להרחיק אותו מנוזלים, השתמש במארז עמיד למים אם אתה מתכוון להיות ליד מים, והרחיק אותו מכל אזור שבו הוא עלול להירטב. אם הטלפון שלך אכן נופל למים, הקפד לקחת זה לאיש מקצוע כדי לבדוק את זה ולגבות את כל הנתונים שלך.

דעה אישית

זה שהטלפון שלך נופל למים יכול להיות חוויה מפחידה, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, תוכל לנקוט בצעדים הדרושים כדי לנסות לשמור את הטלפון שלך ולמנוע את זה מלהתרחש בעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן