דף הבית » המלצות הצוות » מה צריך טובע לעשות?

מה צריך טובע לעשות?

מה צריך טובע לעשות?

מה זה טביעה?

טביעה היא תהליך של חנק עקב שקיעה בנוזל, בדרך כלל במים. זהו מצב חמור ויכול להיות קטלני אם לא מטפלים בו במהירות. טביעה יכולה לקרות לכל אחד, ללא קשר לגיל, מין או יכולת שחייה. חשוב לדעת מה לעשות אם אתה מוצא את עצמך במצב זה.

מה צריך טובע לעשות?

הצעד הראשון בעזרה לאדם טובע הוא להזעיק עזרה. אם אתה לבד, צעק לעזרה או התקשר למוקד 911. אם אתה עם אנשים אחרים, בקש מאדם אחד לקרוא לעזרה בזמן שהאחרים ינסו לעזור לטובע. לאחר שנזעקה עזרה, השלב הבא הוא להעריך את המצב. אם הטובע בהכרה, נסו לשמור אותם רגועים ולהרגיע אותם שהעזרה בדרך. אם הטובע מחוסר הכרה, נסה להביא אותם לחוף או לסירה מהר ככל האפשר. לאחר שהטובע יצא מהמים, בדוק אם יש נשימה ודופק. אם האדם אינו נושם, התחל החייאה. אם האדם נושם, סובבו אותו על הצד ועקבו אחר נשימתו עד שתגיע עזרה.

כיצד למנוע טביעה

הדרך הטובה ביותר למנוע טביעה היא להיות מודעים לסביבתך. אם אתם שוחים בבריכה או באגם, ודאו שיש מציל תורן. אם אתם שוחים בים, היו מודעים לגאות והזרמים. כמו כן, חשוב ללבוש חגורת הצלה בעת שייט או שחייה במים פתוחים. חליפות הצלה מספקות ציפה נוספת ויכולות לעזור לך לשמור על ציפה אם אתה עייף או מבולבל. לבסוף, חשוב ללמוד לשחות. שיעורי שחייה יכולים לעזור לך להיות נוח יותר במים ויכולים לעזור לך לזהות ולהימנע ממצבים מסוכנים.

סיכום

טביעה היא מצב חמור וחשוב לדעת מה לעשות אם נקלעתם למצב הזה. אם אתה עם מישהו טובע, התקשר לעזרה והעריך את המצב. אם האדם מחוסר הכרה, נסה להביא אותו לחוף או לסירה במהירות האפשרית. לאחר שהטובע יצא מהמים, בדוק אם יש נשימה ודופק והתחל בהחייאה במידת הצורך. הדרך הטובה ביותר למנוע טביעה היא להיות מודעים לסביבתך, ללבוש חגורת הצלה וללמוד לשחות. למידע נוסף על מניעת טביעה, בדוק את הסרטון הזה .

  • קריאה לעזרה
  • העריכו את המצב
  • בדוק אם יש נשימה ודופק
  • התחל החייאה במידת הצורך
  • היו מודעים לסביבתכם
  • ללבוש חגורת הצלה
  • למד כיצד לשחות

טביעה היא מצב חמור וחשוב לדעת מה לעשות אם נקלעתם למצב הזה. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לעזור לאדם טובע ולמנוע טביעה מלכתחילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן