דף הבית » המלצות הצוות » מה צריך לעשות אם קרם הגנה נכנס לעיניים?

מה צריך לעשות אם קרם הגנה נכנס לעיניים?

מה צריך לעשות אם קרם הגנה נכנס לעיניים?

מה צריך לעשות אם קרם הגנה נכנס לעיניים?

קרם הגנה הוא חלק חשוב בהגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות, אך הוא עלול להיות מסוכן אם הוא נכנס לעיניים. קרם הגנה עלול לגרום לגירוי, צריבה ואפילו אובדן ראייה זמני אם הוא נכנס לעיניים. חשוב לדעת מה לעשות אם קרם הגנה נכנס לעיניים שלך כדי שתוכל להגן על הראייה ולהימנע מנזק נוסף.

צעדים שיש לנקוט אם קרם הגנה נכנס לעיניים שלך

אם קרם הגנה נכנס לעיניים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לשטוף את העיניים במים נקיים ופושרים. עליך לשטוף את העיניים למשך 15 דקות לפחות, או עד שתחושת הצריבה נפסקת. אם אתה מרכיב עדשות מגע, עליך להסיר אותן לפני שטיפת העיניים.

פנה לטיפול רפואי

אם תחושת הצריבה לא נפסקת לאחר 15 דקות של שטיפת העיניים, או אם אתה חווה תסמינים אחרים כגון אדמומיות, נפיחות או אובדן ראייה, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. עליך גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה כאב או אי נוחות בעיניים לאחר שטיפתן.

מניעת כניסת קרם הגנה לעיניים שלך

הדרך הטובה ביותר למנוע כניסת קרם הגנה לעיניים היא להרכיב משקפי מגן כמו משקפי שמש או כובע עם שוליים רחבים. כדאי גם להימנע משפשוף עיניים בעת מריחת קרם הגנה, ולהקפיד לשטוף ידיים לאחר מריחת קרם הגנה. אם אתה שוחה או מזיע, עליך למרוח מחדש קרם הגנה כל שעתיים כדי להבטיח שהעור שלך מוגן כראוי.

סיכום

קרם הגנה הוא חלק חשוב בהגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות, אך הוא עלול להיות מסוכן אם הוא נכנס לעיניים. אם קרם הגנה חודר לעיניים, עליך לשטוף את העיניים במים נקיים ופושרים למשך 15 דקות לפחות, או עד שתחושת הצריבה נפסקת. אם תחושת הצריבה לא נפסקת לאחר 15 דקות של שטיפת העיניים, או אם אתה חווה תסמינים אחרים כגון אדמומיות, נפיחות או אובדן ראייה, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. הדרך הטובה ביותר למנוע כניסת קרם הגנה לעיניים היא להרכיב משקפי מגן כמו משקפי שמש או כובע עם שוליים רחבים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן