דף הבית » בינג’ » מה צריך לעשות כדי להיות עורך דין?

מה צריך לעשות כדי להיות עורך דין?

מה צריך לעשות כדי להיות עורך דין?

מה זה עורך דין?

עורך דין הוא איש מקצוע המוסמך לעסוק בעריכת דין. עורכי דין הוכשרו לפרש את החוק ולייעץ ללקוחותיהם בנושאים משפטיים. הם גם אחראים לייצוג לקוחותיהם בהליכים משפטיים ובעניינים משפטיים אחרים. עורכי דין חייבים להיות בעלי רישיון לעסוק בעריכת דין במדינה בה הם עובדים.

כישורים להיות עורך דין

על מנת להיות עורך דין, עליך לעמוד בכישורים מסוימים. כישורים אלה משתנים ממדינה למדינה, אך כוללים בדרך כלל:

  • תואר ראשון ממכללה או אוניברסיטה מוסמכת
  • השלמת תואר דוקטור משפטי (JD) מבית ספר מוסמך למשפטים
  • עמידה בבחינת לשכת עורכי הדין במדינה בה אתה מתכנן לעסוק בעריכת דין
  • סיום קורס אתיקה מאושר על ידי המדינה

שלבים להיות עורך דין

להיות עורך דין דורש הרבה עבודה קשה ומסירות. להלן השלבים שעליך לנקוט כדי להיות עורך דין:

שלב 1: קבל תואר ראשון

הצעד הראשון להיות עורך דין הוא לקבל תואר ראשון ממכללה או אוניברסיטה מוסמכת. אמנם אין צורך במגמה ספציפית לבית הספר למשפטים, אך מומלץ לקחת קורסים באנגלית, היסטוריה, מדעי המדינה, כלכלה, פילוסופיה ומדעי החברה אחרים.

שלב 2: גשו למבחן הקבלה לבית הספר למשפטים (LSAT)

מבחן הקבלה לבית הספר למשפטים (LSAT) הוא מבחן סטנדרטי שנדרש להתקבל לרוב בתי הספר למשפטים. המבחן מודד את הבנת הנקרא, החשיבה האנליטית וכישורי החשיבה הלוגית שלך.

שלב 3: למד בבית ספר למשפטים

לאחר שלקחת את ה-LSAT והתקבלת לבית ספר למשפטים, תצטרך להשלים תוכנית לדוקטור משפטנים (JD). במהלך תקופתך בבית הספר למשפטים, תלמד קורסים בסדר דין אזרחי, משפט חוקתי, חוזים, משפט פלילי, דיני קניין ונושאים משפטיים נוספים.

שלב 4: לעבור את מבחן לשכת עורכי הדין

לאחר שתסיים את התואר JD שלך, תצטרך לעבור את בחינת עורכי הדין במדינה שבה אתה מתכנן לעסוק בעריכת דין. בחינת לשכת עורכי הדין היא מבחן בן יומיים המכסה מגוון נושאים משפטיים.

שלב 5: השלם קורס אתיקה מאושר על ידי המדינה

על מנת להיות עורך דין, עליך לעבור גם קורס אתיקה מאושר על ידי המדינה. קורס זה מכסה נושאים כגון אחריות מקצועית, אתיקה משפטית וכללי ההתנהגות המקצועית.

סיכום

להיות עורך דין דורש הרבה עבודה קשה ומסירות. עליך לעמוד בכישורים מסוימים, כגון קבלת תואר ראשון והשלמת תוכנית לדוקטור משפטנים. עליך גם לעבור את מבחן לשכת עורכי הדין ולסיים קורס אתיקה מאושר על ידי המדינה. אם אתה מוכן להתאמץ, אתה יכול להפוך לעורך דין מצליח. למידע נוסף על הפיכתך לעורך דין, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן