דף הבית » בחירות הגולשים » מה צריך לעשות כדי להיות שדרן בצבא?

מה צריך לעשות כדי להיות שדרן בצבא?

מה צריך לעשות כדי להיות שדרן בצבא?

להיות שדרן בצבא

שידור בצבא הוא עבודה מאוד מבוקשת. זה דורש מערך מסוים של כישורים וכישורים. אם אתה שוקל קריירה בשידור בצבא, הנה מה שאתה צריך לדעת.

כישורים

הכישורים להיות שדרנים בצבא משתנים בהתאם לענף השירות. בדרך כלל, עליך להיות אזרח ארה"ב או תושב קבע, להיות בעל תעודת בגרות או שווה ערך, ולהיות בין הגילאים 17 עד 35. עליך גם לעבור מבחן כושר גופני ובדיקת רקע.

מיומנויות

כדי להצליח כשדרן בצבא, עליך להיות בעל יכולות תקשורת וכתיבה חזקות. אתה אמור להיות מסוגל לכתוב ולערוך סיפורים במהירות ובדייקנות. כמו כן, עליך להיות מסוגל לעבוד באופן עצמאי וכחלק מצוות.

הַדְרָכָה

לאחר שהתקבלת לצבא תקבל הכשרה בסיסית. זה יכלול אימון גופני, אימוני נשק וכישורי לחימה בסיסיים. כמו כן, תקבל הכשרה ייעודית בשידור. זה יכלול הדרכה בכתיבה, עריכה והפקת סיפורים.

השוואה מהירה

כישורים מיומנויות הַדְרָכָה
אזרח ארה"ב או תושב קבע, תעודת בגרות או שווה ערך, ובין הגילאים 17 עד 35. יכולת תקשורת וכתיבה חזקה, יכולת כתיבה ועריכה מהירה ומדויקת של סיפורים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות. הכשרה בסיסית, אימון גופני, אימוני נשק, כישורי לחימה בסיסיים, הכשרה ייעודית בכתיבה, עריכה והפקת סיפורים.

להיות שדרן בצבא זו קריירה מאתגרת אך מתגמלת. זה דורש קבוצה מסוימת של כישורים ומיומנויות, כמו גם הכשרה מיוחדת. אם אתה עומד באתגר, אתה יכול להפוך לשדר מצליח בצבא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן