דף הבית » בחירות הגולשים » מה צריך לעשות כדי להיות תת-ניצב במשטרה?

מה צריך לעשות כדי להיות תת-ניצב במשטרה?

מה צריך לעשות כדי להיות תת-ניצב במשטרה?

מהו תת-ניצב במשטרה?

תת-ניצב במשטרה הוא תפקיד בדרג בכיר האחראי על פיקוח על פעולות מחלקת משטרה. הם אחראים על ניהול התפעול השוטף של המחלקה, וכן על פיתוח ויישום אסטרטגיות לשיפור האפקטיביות של המחלקה. תת-מפקחים אחראים גם לוודא שהמחלקה עומדת בכל החוקים והתקנות החלים.

כישורים

על מנת להיות תת-ניצב במשטרה, עליך להיות בעל תואר ראשון במשפט פלילי לפחות או תחום קשור. בנוסף, עליך להיות בעל ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד פיקוח או ניהולי במשטרה. כמו כן, עליך להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף ולהצליח לעבור בדיקת רקע.

הַדְרָכָה

לאחר שתתקבל לעבודה כממונה משנה במשטרה, תידרש להשלים תוכנית הכשרה. תוכנית זו תכסה נושאים כמו נהלי משטרה, משפט פלילי וטכניקות ניהול. כמו כן, תידרש לעבור מספר קורסים על מנת לקבל הסמכה בתפקיד.

אחריות

בתור תת-ניצב במשטרה, תהיה אחראי לפיקוח על פעולות מחלקת המשטרה. זה כולל ניהול התפעול השוטף של המחלקה, פיתוח ויישום אסטרטגיות לשיפור האפקטיביות של המחלקה, והבטחה שהמחלקה עומדת בכל החוקים והתקנות החלים. כמו כן, תהיה אחראי על פיקוח והכשרת שוטרים וכן על ביצוע חקירות וביצוע מעצרים.

יתרונות

להיות תת-ניצב במשטרה זו קריירה מאתגרת אך מתגמלת. בנוסף לשכר תחרותי, תקבלו גם מספר הטבות כמו ביטוח בריאות, זמן חופשה והטבות פרישה. תהיה לך גם הזדמנות לחולל שינוי בקהילה שלך על ידי סיוע לשמור על בטיחותה.

סיכום

להיות תת-ניצב במשטרה זו קריירה מאתגרת אך מתגמלת. על מנת להיות תת-מפקח עליך להיות בעל תואר ראשון במשפט פלילי לפחות או תחום קשור, וכן לפחות חמש שנות ניסיון בתפקיד פיקוח או ניהולי במשטרה. לאחר שתתקבל לעבודה, תידרש להשלים תוכנית הכשרה ותהיה אחראי לפיקוח על פעילות מחלקת המשטרה. בתור תת-מפקח תקבל שכר תחרותי ומספר הטבות, כמו גם את ההזדמנות לעשות שינוי בקהילה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן