דף הבית » TOP10 » מה צריך לעשות כדי לעבור לבסיס מזומן?

מה צריך לעשות כדי לעבור לבסיס מזומן?

מה צריך לעשות כדי לעבור לבסיס מזומן?

מהו בסיס מזומן?

בסיס מזומן הוא דרך התחשבנות בהכנסות והוצאות המבוססת על מועד קבלת או תשלום מזומן. המשמעות היא שההכנסה נרשמה רק כשהן מתקבלות, והוצאות נרשמות רק כשהן משולמות. זאת בניגוד לבסיס הצבירה של החשבונאות, אשר רושם הכנסות והוצאות כאשר הן מתקבלות או הוצאו, ללא קשר למועד קבלת המזומן או משולם.

יתרונות המעבר לבסיס מזומן

מעבר לבסיס מזומן יכול להיות מועיל לעסקים בכל הגדלים, שכן הוא יכול לעזור לשפר את תזרים המזומנים ולהפחית את כמות הכסף שקשור לחשבונות חייבים וחייבים. זה גם יכול לעזור לפשט את תהליך החשבונאות, מכיוון שאין צורך לעקוב אחר חשבונות חייבים או חשבונות לתשלום. בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את סכום המסים המגיעים, שכן הכנסה נרשמה רק כאשר היא מתקבלת, והוצאות נרשמות רק כאשר הן משולמות.

מה צריך לעשות כדי לעבור לבסיס מזומן?

מעבר לבסיס מזומן מצריך תכנון והכנה מדוקדקים. הנה כמה מהצעדים שצריך לנקוט כדי לבצע את המעבר:

1. נתח את המצב הפיננסי הנוכחי שלך

הצעד הראשון במעבר לבסיס מזומן הוא ניתוח המצב הפיננסי הנוכחי שלך. זה כולל הסתכלות על החשבונות השוטפים שלך וחשבונות לתשלום, כמו גם את תזרים המזומנים הנוכחי שלך. זה יעזור לך לקבוע אם המעבר לבסיס מזומן הוא המהלך הנכון עבור העסק שלך.

2. הגדר חשבון בנק נפרד

לאחר שקבעתם שמעבר לבסיס מזומן הוא המהלך הנכון עבור העסק שלכם, השלב הבא הוא הקמת חשבון בנק נפרד עבור העסקאות שלכם בבסיס המזומן. זה יעזור להבטיח שהעסקאות שלך על בסיס המזומן יישארו נפרדות מהעסקאות הפיננסיות האחרות שלך.

3. עדכן את תוכנת הנהלת החשבונות שלך

השלב הבא הוא לעדכן את תוכנת הנהלת החשבונות שלך כך שתתאים לבסיס המזומנים. זה עשוי להיות כרוך בשינוי ההגדרות בתוכנה שלך, או שזה עשוי לדרוש ממך לרכוש חבילת תוכנה חדשה.

4. הדרכת העובדים שלך

לאחר עדכון תוכנת הנהלת החשבונות שלך, חשוב להכשיר את העובדים שלך על המערכת החדשה. זה יעזור להבטיח שכולם יהיו באותו עמוד ושהמעבר לבסיס מזומן יהיה חלק ככל האפשר.

5. עקוב אחר תזרים המזומנים שלך

לבסוף, חשוב לעקוב אחר תזרים המזומנים שלך על בסיס קבוע. זה יעזור להבטיח שאתה יכול להישאר על בסיס העסקאות שלך על בסיס המזומן ושתוכל לנצל את כל ההזדמנויות לחסוך כסף. מעבר לבסיס מזומן יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, אבל זה דורש תכנון והכנה מדוקדקים. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להבטיח שהמעבר לבסיס מזומן יהיה חלק ככל האפשר. כדי ללמוד עוד על מה שצריך לעשות כדי לבצע את המעבר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן