דף הבית » המלצות הצוות » מה צריך לעשות כדי שלא יהיו פרסומים בטלפון?

מה צריך לעשות כדי שלא יהיו פרסומים בטלפון?

מה צריך לעשות כדי שלא יהיו פרסומים בטלפון?

מה זה פרסום בטלפון?

פרסום בטלפון הוא כאשר מישהו שולח לך שיחה או הודעה לא רצויה. זה יכול להיות כל דבר, החל משווק טלפוני שמנסה למכור לך משהו ועד רמאי שמנסה להשיג את המידע האישי שלך. זה יכול להיות גם הודעה אוטומטית מחברה או ארגון. בכל מקרה, זה יכול להיות מאוד מעצבן וחודרני.

למה זה בעיה?

פרסום בטלפון יכול להוות מטרד גדול. זה לא רק קוטע את היום שלך, אלא זה יכול גם להוות סיכון אבטחה. אם אתה מקבל שיחה או הודעה ממישהו שאתה לא מכיר, ייתכן שהוא מנסה לקבל את המידע האישי שלך או את הכסף שלך. זה יכול להוביל לגניבת זהות או להפסדים כספיים אחרים.

מה אפשר לעשות?

ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע פרסומים בטלפון.

הירשם במרשם 'אל תתקשר'

רישום אל תתקשר הוא רשימה של מספרי טלפון שאנשי טלמרקטינג אינם רשאים להתקשר אליהם. אתה יכול לרשום את המספר שלך ברישום וזה יהיה בלתי חוקי עבור אנשי טלמרקטינג להתקשר אליך.

חסום מספרים לא רצויים

לרוב הטלפונים יש את היכולת לחסום מספרים מסוימים מלהתקשר או לשלוח לך הודעות. אם אתה מקבל שיחות לא רצויות או הודעות ממספר מסוים, תוכל לחסום אותו כך שלא תקבל יותר שיחות או הודעות ממספר זה.

השתמש באפליקציית חסימת שיחות

ישנן אפליקציות רבות לחסימת שיחות זמינות שיכולות לעזור לך לחסום שיחות והודעות לא רצויות. ניתן להגדיר אפליקציות אלה לחסום מספרים או סוגי שיחות מסוימים, כגון אנשי שיווק טלפוניים או הודעות אוטומטיות.

דווח על שיחות והודעות לא רצויות

אם אתה מקבל שיחה או הודעה לא רצויה, אתה יכול לדווח על כך לוועדת הסחר הפדרלית. זה יעזור להם לחקור את הנושא ולנקוט צעדים נגד האדם או החברה האחראים.

סיכום

פרסומים בטלפון עלולים להוות מטרד גדול וסיכון ביטחוני. כדי למנוע מהפרסומים הללו לקרות, עליך להירשם לרישום אל תתקשר, לחסום מספרים לא רצויים, להשתמש באפליקציית חסימת שיחות ולדווח על שיחות והודעות לא רצויות. על ידי נקיטת צעדים אלה, תוכל לעזור להגן על עצמך מפני פרסומים לא רצויים בטלפון. למידע נוסף על פרסומים בטלפון

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן