דף הבית » בחירות הגולשים » מה צריך לעשות לאחר קעקוע?

מה צריך לעשות לאחר קעקוע?

מה צריך לעשות לאחר קעקוע?

טיפול בקעקוע החדש שלך

לעשות קעקוע זו חוויה מרגשת, אבל חשוב לזכור שזו החלטה קבועה. כדי להבטיח שהדיו החדש שלך ייראה נהדר במשך שנים רבות, חשוב לטפל בו כראוי. הנה כמה טיפים לטיפול בקעקוע החדש שלך.

שמור על זה נקי

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת טיפול בקעקוע חדש הוא לשמור עליו נקי. זה אומר לשטוף אותו עם סבון עדין ומים חמים לפחות פעמיים ביום. הקפידו להשתמש בסבון עדין ונטול ריח והימנע מקרצוף האזור. לאחר הכביסה יש לייבש את האזור במגבת נקייה.

למרוח קרם לחות

לאחר שטיפת הקעקוע שלך, חשוב למרוח קרם לחות. זה יעזור לשמור על לחות באזור ולמנוע ממנו להתייבש. חפשו קרם לחות שמיועד במיוחד לקעקועים ומרח אותו פעמיים ביום.

הימנע מחשיפה לשמש

חשוב להימנע מחשיפת הקעקוע החדש שלך לאור שמש ישיר. זה יכול לגרום לדיו לדהות ולאזור להיות מגורה. אם אתה חייב להיות בשמש, הקפד לכסות את האזור בבגדים או בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות.

הימנע משחייה

עדיף להימנע משחייה לפחות שבועיים לאחר קעקוע. הסיבה לכך היא שהכלור במים יכול לגרות את האזור ולגרום לדהיית הדיו. אם אתם חייבים לשחות, הקפידו לכסות את האזור בתחבושת עמידה למים.

מתי לפנות לרופא

ברוב המקרים, קעקוע חדש ירפא ללא בעיות. עם זאת, אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים, חשוב לפנות מיד לרופא:

  • אדמומיות יתר או נפיחות
  • כאב חמור או גירוד
  • חום או צמרמורת
  • מוגלה או הפרשות מהאזור

תסמינים אלו יכולים להיות סימן לזיהום ויש לטפל בהם מיד.

סיכום

קעקוע היא החלטה גדולה וחשוב לטפל בה כראוי. הקפידו לשמור על ניקיון האזור, למרוח קרם לחות ולהימנע מחשיפה לשמש ושחייה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים המפורטים לעיל, חשוב לפנות מיד לרופא. עם טיפול נאות, הקעקוע החדש שלך ייראה נהדר במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן