דף הבית » אנציקלופדיה » מה צריך לעשות לפני בדיקת MRI?

מה צריך לעשות לפני בדיקת MRI?

מה צריך לעשות לפני בדיקת MRI?

מהו בדיקת MRI?

הדמיית תהודה מגנטית (MRI) היא סוג של בדיקת הדמיה המשתמשת במגנטים חזקים וגלי רדיו כדי ליצור תמונות מפורטות של פנים הגוף שלך. הוא משמש לאבחון ולמעקב אחר מגוון מצבים, כולל סרטן, מחלות לב והפרעות נוירולוגיות. סריקות MRI אינן כואבות ואינן פולשניות, והן יכולות לספק מידע רב ערך על בריאותך.

הכנה לבדיקת MRI

לפני שעושים בדיקת MRI, חשוב להתכונן להליך. הרופא שלך יספק לך הנחיות ספציפיות, אבל יש כמה צעדים כלליים שאתה צריך לנקוט כדי להבטיח סריקה מוצלחת.

דבר עם הרופא שלך

לפני ביצוע בדיקת MRI, חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל מצב רפואי שיש לך, תרופות שאתה נוטל וכל אלרגיה שיש לך. הרופא שלך גם יספק לך הנחיות ספציפיות להליך, כגון מה ללבוש ומה להביא איתך.

לבשו בגדים נוחים

כאשר אתה מגיע ל-MRI שלך, חשוב ללבוש בגדים נוחים. ייתכן שתתבקשו להחליף לחלוק בית חולים, אך עדיף ללבוש בגדים רפויים שאינם מכילים מתכת. זה כולל תכשיטים, שעונים וחפצי מתכת אחרים.

הביאו תעודת זהות וכרטיס ביטוח

כשאתם מגיעים ל-MRI, חשוב להביא תעודת זהות ותעודת ביטוח. זה יעזור לצוות לאמת את זהותך ולהבטיח שהביטוח שלך יכסה את עלות ההליך.

להגיע מוקדם

חשוב להגיע לפחות 15 דקות לפני התור שנקבע. זה ייתן לך זמן למלא את כל הניירת הדרושה ולהסדיר לפני תחילת ההליך.

למה לצפות במהלך בדיקת MRI

במהלך בדיקת MRI תתבקשו לשכב על שולחן שמחליק לתוך מכונה גדולה דמוית צינור. המכונה תשמיע רעשים חזקים בזמן שהיא מצלמת תמונות של הגוף שלך. ייתכן שיתנו לך אטמי אוזניות או אוזניות שיעזרו לחסום את הרעש. ההליך אורך בדרך כלל 30 עד 90 דקות, תלוי בסוג הסריקה שאתה מבצע. תתבקש להישאר בשקט במהלך הסריקה, מכיוון שכל תנועה יכולה לטשטש את התמונות. ייתכן שתתבקש לעצור את הנשימה לפרקי זמן קצרים.

מה לעשות לאחר בדיקת MRI

לאחר ה-MRI שלך, אתה יכול לחדש את הפעילות הרגילה שלך. הרופא שלך יבדוק את התמונות ויספק לך את התוצאות. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף על סריקות MRI.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן