דף הבית » בחירות הגולשים » מה צריך לעשות לפני לידה?

מה צריך לעשות לפני לידה?

מה צריך לעשות לפני לידה?

מתכוננים ליום הגדול

לידה היא אירוע משנה חיים. לפני היום הגדול, יש כמה דברים שצריך לעשות כדי להבטיח משלוח בטוח ובריא.

בקר אצל הרופא שלך

הצעד הראשון הוא לבקר את הרופא שלך לבדיקה טרום לידתית. במהלך ביקור זה, הרופא שלך יעריך את בריאותך ואת בריאות תינוקך. הם גם יענו על כל שאלה שיש לך לגבי ההריון והלידה.

קח חוג לידה

חשוב לקחת שיעור לידה כדי ללמוד על תהליך הלידה והלידה. במהלך השיעור תלמדו על שלבי הלידה, טכניקות נשימה ואפשרויות טיפול בכאב. תלמד גם על התקופה שלאחר הלידה וכיצד לטפל ביילוד שלך.

דברים שצריך לעשות לפני המשלוח

בנוסף לביקור אצל הרופא ולקחת שיעור לידה, יש עוד כמה דברים שכדאי לעשות לפני הלידה.

צור תוכנית לידה

יצירת תוכנית לידה היא דרך מצוינת להבטיח שמכבדים את רצונותיך במהלך תהליך הלידה והלידה. תוכנית לידה היא מסמך המפרט את העדפותיך ללידה, כגון אפשרויות טיפול בכאב, מי יהיה נוכח בחדר הלידה והאם את רוצה להניק או לא.

ארזו תיק בית חולים

חשוב לארוז תיק בית חולים לפני תאריך היעד. תיק זה צריך לכלול פריטים עבורך ועבור תינוקך, כגון בגדים, מוצרי טיפוח וחיתולים. כדאי גם לארוז לעצמכם כמה חטיפים ומשקאות, כמו גם מצלמה שתנציח את הרגע.

אסוף תמיכה

מערכת תמיכה חיונית במהלך תהליך הלידה והלידה. הקפידו לאסוף כמה אנשים שיכולים להיות שם בשבילכם במהלך המשלוח. זה יכול להיות בן הזוג שלך, בני משפחה או חברים קרובים.

סיכום

לידה היא אירוע גדול שדורש הכנה. לפני היום הגדול, חשוב לבקר את הרופא, לקחת שיעור לידה, ליצור תוכנית לידה, לארוז תיק לבית החולים ולאסוף תמיכה. ביצוע דברים אלה יעזור להבטיח משלוח בטוח ובריא.

דעה אישית

ככותבת בלוג, אני מאמינה שחשוב להיות מוכנים לתהליך הלידה והלידה. הקדשת הזמן לבצע את הצעדים הדרושים לפני הלידה תסייע להבטיח לידה בטוחה ובריאה. אני גם חושב שחשוב שתהיה מערכת תמיכה שתעזור לך בתהליך. צפייה בסרטוני לידה יכולה להיות גם דרך מצוינת להתכונן ליום הגדול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן