דף הבית » בינג’ » מה צריך לעשות לפני לידה?

מה צריך לעשות לפני לידה?

מה צריך לעשות לפני לידה?

צור תוכנית לידה

לידה היא אירוע משנה חיים. לפני היום הגדול, יש כמה דברים שצריך לעשות כדי להבטיח משלוח בטוח ובריא. אחד השלבים החשובים ביותר הוא יצירת תוכנית לידה. תוכנית זו צריכה לכלול את העדפותיה של האם ללידה וללידה, כגון טיפול בכאב, שימוש בהתערבויות רפואיות ונוכחות בני משפחה וחברים. הוא צריך לכלול גם את רצונות האם לתקופה שלאחר הלידה, כמו הנקה, מגע עור לעור ושימוש במוצצים.

בחר ספק טיפול

השלב הבא הוא בחירת מטפל. יש לעשות זאת בשלב מוקדם של ההיריון, שכן לחלק מהספקים עשויה להיות רשימת המתנה. חשוב למצוא מטפלת מנוסה בסוג הלידה שהיולדת רוצה. למשל, אם היולדת מעוניינת בלידה טבעית, עליה לחפש מטפלת בעלת ניסיון בלידה טבעית.

קח שיעורי הכנה ללידה

שיעורי הכנה ללידה הם דרך מצוינת להתכונן ללידה. שיעורים אלה יכולים לספק מידע על צירים ולידה, הנקה וטיפול ביילוד. הם יכולים גם לעזור לאם ולבן זוגה להיקשר ולהתכונן לשינויים הנלווים ללידה.

אסוף אספקה

חשוב להחזיק את המצרכים הדרושים בהישג יד לפני הגעת התינוק. זה כולל פריטים לתינוק, כגון חיתולים, בגדים ומושב בטיחות. הוא כולל גם פריטים ליולדת, כגון חזיות הנקה, רפידות ומשאבת חלב.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה חיונית להריון בריא. זה כולל אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים. כמו כן, חשוב לקבל מספיק סידן וברזל, כמו גם ויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים.

הישאר פעיל

שמירה על פעילות במהלך ההריון חשובה לבריאות האם והתינוק. זה יכול לכלול הליכה, שחייה ופעילויות אחרות בעלות השפעה נמוכה. חשוב לדבר עם המטפל לפני תחילת כל תוכנית אימונים.

לנוח הרבה

מנוחה מספקת חיונית להריון בריא. חשוב לישון לפחות שבע עד שמונה שעות בכל לילה. חשוב גם לנמנם במהלך היום, אם אפשר.

הישארו לחות

שמירה על לחות חשובה להריון בריא. חשוב לשתות הרבה מים במהלך היום. כמו כן, חשוב להימנע מקפאין ואלכוהול, שכן אלו עלולים להזיק לתינוק.

סיכום

לידה היא אירוע משנה חיים. לפני היום הגדול, יש כמה דברים שצריך לעשות כדי להבטיח משלוח בטוח ובריא. זה כולל יצירת תוכנית לידה, בחירת ספק מטפל, שיעורים לפני לידה, איסוף אספקה, אכילת תזונה בריאה, שמירה על פעילות, מנוחה רבה ושמירה על לחות. על ידי נקיטת צעדים אלה, האם יכולה להבטיח לה ולתינוק שלה את החוויה הטובה ביותר האפשרית. צפו בסרטונים על מה שצריך לעשות לפני הלידה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן