דף הבית » לא ידעתי » מה צריך לעשות לפני רילוקיישן?

מה צריך לעשות לפני רילוקיישן?

מה צריך לעשות לפני רילוקיישן?

מתכוננים לרילוקיישן

מעבר לבית חדש יכול להיות משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה תכנון והכנה כדי לוודא שהמעבר יהיה חלק ככל האפשר. הנה כמה טיפים מה לעשות לפני שאתם עוברים כדי להקל על המעבר.

צור רשימת רשימת תנועה

יצירת צ'ק רשימת תנועה היא דרך מצוינת להישאר מאורגן ולוודא שאינך שוכח שום משימות חשובות. רשימת המשימות שלך צריכה לכלול משימות כגון:

  • הודעה לחברות שירות על המעבר שלך
  • סידור הובלות או השכרת משאית
  • אריזה ותיוג קופסאות
  • ביטול מנויים וחברות
  • שינוי כתובתך בסניף הדואר
  • העברת מסמכים רפואיים
  • עדכון רישיון הנהיגה שלך
  • תזמון יום תנועה

חקור את הבית החדש שלך

לפני שאתם עוברים דירה, חשוב לערוך מחקר על הבית החדש שלכם. למד על בתי הספר המקומיים, הפארקים, המסעדות ומתקנים אחרים באזור. זה יעזור לך להבין טוב יותר למה לצפות כשתעבור דירה. תוכל גם להשתמש במידע זה כדי לעזור לך להחליט באילו שכונות תרצה לגור.

הסר את הבית שלך

מעבר דירה הוא הזמן המושלם לסדר את הבית שלך. עברו על החפצים שלכם והיפטרו מכל מה שאינכם צריכים או משתמשים בהם. זה יקל על האריזה והפירוק ויחסוך לך כסף בעלויות הובלה. אתה יכול לתרום או למכור פריטים שאתה כבר לא צריך, או שאתה יכול לערוך מכירה במוסך כדי להרוויח קצת כסף נוסף.

ארגן עזרה במעבר דירה

אם אתה עובר לבית חדש, תצטרך לארגן קצת עזרה. ניתן לשכור מובילים מקצועיים, לשכור משאית, או להיעזר בחברים ובני משפחה. הקפד להזמין את ההובלה או המשאית להשכרה מראש כדי להבטיח זמינות.

ארוז תיק חיוני

כשאתה אורז לקראת המעבר, הקפד לארוז תיק חיוני. זה צריך לכלול פריטים כגון מוצרי טיפוח, בגדים להחלפה, תרופות ומסמכים חשובים. התיק הזה צריך להיות קל לגישה, כך שתוכל לתפוס אותו במהירות כשאתה מגיע לבית החדש שלך.

שנה את הכתובת שלך

אל תשכח לשנות את כתובתך בסניף הדואר. זה יבטיח שהדואר שלך יועבר לכתובת החדשה שלך. אתה יכול גם לעדכן את הכתובת שלך עם כל המנוי או החברות שיש לך.

הישאר מאורגן

שמירה על סדר היא המפתח כשאתה עובר דירה. סמן את כל הקופסאות שלך ועקוב אחר מה יש בכל אחת מהן. זה יקל הרבה יותר על פירוק. אתה יכול גם להשתמש במערכת מעקב כדי לעקוב אחר הארגזים שלך ולוודא שכולם מגיעים לביתך החדש.

תשמור על עצמך

מעבר דירה יכול להיות חוויה מלחיצה, אז הקפידו לדאוג לעצמכם. לנוח הרבה, לאכול ארוחות בריאות ולקחת זמן להירגע. אתה יכול גם להיעזר בחברים ובני משפחה כדי להקל על המעבר. מעבר לבית חדש יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הכנה נכונה, זו יכולה להיות חוויה חלקה ונטולת מתחים. השתמש בעצות אלה כדי לוודא שאתה מוכן למעבר שלך וכדי להבטיח שהכל ילך כמתוכנן. לטיפים נוספים על רילוקיישן, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן