דף הבית » עוצר נשימה » מה צריך לעשות לפני תרומת דם?

מה צריך לעשות לפני תרומת דם?

מה צריך לעשות לפני תרומת דם?

מה צריך לעשות לפני תרומת דם?

תרומת דם היא מעשה אצילי וחסר אנוכיות. זוהי דרך מצוינת לעזור לנזקקים ואף יכולה להציל חיים. לפני תרומת דם, יש כמה דברים שצריך לעשות כדי להבטיח תרומה בטוחה ומוצלחת.

בדוק את הזכאות שלך

לפני תרומת דם, חשוב לוודא שאתם זכאים לכך. בדרך כלל, אתה חייב להיות בריא, בן 16 לפחות, ולשקול לפחות 110 פאונד. כמו כן, אסור שתרמת דם ב-56 הימים האחרונים. בנוסף, ישנם מצבים רפואיים מסוימים שעלולים לפסול אותך מלתרומה. חשוב לבדוק עם המרכז המקומי לתרומת דם כדי לוודא שאתה זכאי לתרום.

היכונו לתרומה

לאחר שקבעתם שאתם זכאים לתרום, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות כדי להתכונן לתרומה. חשוב לישון טוב בלילה לפני התרומה ולאכול ארוחה בריאה לפני התרומה. בנוסף, חשוב לשמור על לחות וללבוש בגדים נוחים.

להבין את התהליך

חשוב גם להבין את תהליך התרומה לפני תרומת דם. בדרך כלל, התהליך כולל כמה שלבים. ראשית, תתבקשו למלא שאלון לגבי ההיסטוריה הרפואית ואורח החיים שלכם. לאחר מכן, ייבדקו לחץ הדם, הדופק והטמפרטורה. לאחר מכן, תקבל דם. לבסוף, תקבלו חטיף ותתבקשו לנוח מספר דקות לפני היציאה.

השוואה מהירה

שלב תיאור
בדוק זכאות ודא שאתה זכאי לתרום דם.
היכונו לתרומה יש לישון טוב, לאכול ארוחה בריאה ולהישאר עם לחות.
להבין את התהליך מלאו שאלון, קחו את החיוניות שלכם, קחו את הדם שלכם ותנוחו.

תרומת דם היא דרך מצוינת לעזור לנזקקים ואף יכולה להציל חיים. לפני תרומת דם חשוב לוודא כי אתם זכאים לכך ולהתכונן לתרומה. בנוסף, חשוב להבין את תהליך התרומה. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להבטיח תרומה בטוחה ומוצלחת. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על תרומת דם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן