דף הבית » אנציקלופדיה » מה צריך לעשות ניתוח עיניים בלייזר?

מה צריך לעשות ניתוח עיניים בלייזר?

מה צריך לעשות ניתוח עיניים בלייזר?

מהו ניתוח עיניים בלייזר?

ניתוח עיניים בלייזר הוא דרך בטוחה ויעילה לתיקון בעיות ראייה. זהו סוג של ניתוח שבירה המשתמש בלייזר כדי לעצב מחדש את הקרנית, השכבה החיצונית השקופה של העין. עיצוב מחדש זה של הקרנית עוזר לתקן בעיות ראייה כגון קוצר ראייה, רוחק ראייה ואסטיגמציה. ניתוח עיניים בלייזר הוא בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים להפחית או לבטל את הצורך שלהם במשקפיים או עדשות מגע.

סוגי ניתוחי עיניים בלייזר

ישנם מספר סוגים של ניתוחי עיניים בלייזר זמינים. הסוג הנפוץ ביותר הוא LASIK, ראשי תיבות של laser-assisted in situ keratomileusis. הליך זה כולל יצירת דש בקרנית ולאחר מכן שימוש בלייזר כדי לעצב מחדש את הרקמה הבסיסית. סוג נוסף של ניתוח עיניים בלייזר הוא PRK, או כריתת קרטקטומיה photorefractive keratectomy. הליך זה אינו כולל יצירת דש בקרנית, אלא משתמש בלייזר כדי לעצב מחדש את פני הקרנית. גם LASIK וגם PRK הן דרכים בטוחות ויעילות לתיקון בעיות ראייה.

עלות ניתוח עיניים בלייזר

עלות ניתוח עיניים בלייזר עשויה להשתנות בהתאם לסוג ההליך ולמנתח המבצע את ההליך. ככלל, העלות של ניתוח עיניים בלייזר נעה בין 1,000 ל-3,000 דולר לעין. תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות את העלות של ניתוח עיניים בלייזר, לכן חשוב לבדוק עם ספק הביטוח שלך אם אתה זכאי לכיסוי.

סיכונים של ניתוח עיניים בלייזר

למרות שניתוח עיניים בלייזר הוא בטוח בדרך כלל, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. סיכונים אלו כוללים עיניים יבשות, זיהום ותיקון יתר או תת-תיקון של הראייה. חשוב לדון בסיכונים עם הרופא שלך לפני שעוברים ניתוח לייזר בעיניים.

השוואה מהירה

תהליך עֲלוּת סיכונים
לאסיק $1,000 – $3,000 לעין יובש בעיניים, זיהום, תיקון יתר או תת תיקון ראייה
PRK $1,000 – $3,000 לעין יובש בעיניים, זיהום, תיקון יתר או תת תיקון ראייה

לסיכום, ניתוח לייזר בעיניים הוא דרך בטוחה ויעילה לתיקון בעיות ראייה. חשוב לדון בסיכונים ובעלויות של ההליך עם הרופא שלך לפני שעוברים ניתוח לייזר בעיניים. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על ניתוח עיניים בלייזר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן