דף הבית » בינג’ » מה שמות הילדים של גיא פינס?

מה שמות הילדים של גיא פינס?

2023-05-24 14:40:00+02:00

מי זה גיא פינס?

גיא פינס הוא עיתונאי, מגיש טלוויזיה ומנחה רדיו ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתוכנית האירוח הישראלית הפופולרית "לונדון וקירשנבאום". הוא גם מנחה תוכנית הרדיו "גיא פינס בבוקר" ברשת ב'. פינס הוא דמות בולטת בתקשורת הישראלית כבר למעלה משני עשורים.

מי הם הילדים של גיא פינס?

לגיא פינס שלושה ילדים: שתי בנות ובן אחד. בתו הבכורה, נועה, בת 25 ולומדת כיום במרכז הבינתחומי בהרצליה. בתו השנייה, טליה, בת 22 ולומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. בנו, איתי, בן 19 ומשרת כיום בצבא ההגנה לישראל.

מה שמות הילדים של גיא פינס?

שמות ילדיו של גיא פינס הם נועה, טליה ואיתי.

מה הילדים של גיא פינס עושים עכשיו?

נועה, בתו הבכורה של גיא פינס, לומדת כיום במרכז הבינתחומי בהרצליה. טליה, בתו השנייה, לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. איתי, בנו, משרת בצבא ההגנה לישראל.

נועה פינס

נועה פינס היא בתו הבכורה של גיא פינס. היא בת 25 ולומדת כיום במרכז הבינתחומי בהרצליה. היא מתמחה בפסיכולוגיה וחברה גם במועצת הסטודנטים של האוניברסיטה.

טליה פינס

טליה פינס היא בתו השנייה של גיא פינס. היא בת 22 ולומדת כיום באוניברסיטה העברית בירושלים. היא מתמחה ביחסים בינלאומיים וכן חברה במועצת הסטודנטים של האוניברסיטה.

איתי פינס

איתי פינס הוא בנו של גיא פינס. הוא בן 19 וכיום משרת בצבא ההגנה לישראל. הוא חבר בחטיבת מובחרת גולני ומוצב כיום ברמת הגולן.

סיכום

גיא פינס הוא דמות בולטת בתקשורת הישראלית ואב לשלושה ילדים: נועה, טליה ואיתי. נועה בת 25 ולומדת כיום במרכז הבינתחומי בהרצליה. טליה היא בת 22 ולומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. איתי הוא בן 19 ומשרת בצבא ההגנה לישראל. כדי ללמוד עוד על גיא פינס וילדיו, תוכלו לצפות בראיונות שלו ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן