דף הבית » כמה זמן » מתי כדאי לספר על הריון?

מתי כדאי לספר על הריון?

2023-05-26 06:31:00+02:00

1. שקול את מצב היחסים שלך

כשזה מגיע לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב לקחת בחשבון את מצב היחסים שלך. אם אתה נשוי, בדרך כלל עדיף לספר לבן/בת הזוג קודם. זה ייתן לך זמן גם לעבד את החדשות וגם לתכנן את העתיד. אם אתם לא נשואים, חשוב לחשוב קודם למי אתם רוצים לספר. חשוב לזכור שאינך חייב לספר לאף אחד אם אינך מרגיש בנוח לעשות זאת.

2. חשבו על מערכת התמיכה שלכם

כשאתה מחליט מתי לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב לחשוב על מערכת התמיכה שלך. עם מי את מרגישה בנוח לדבר על ההריון שלך? מי לדעתך יתמוך ויבין? חשוב שתהיה לך מערכת תמיכה חזקה במהלך ההריון, לכן חשוב לשקול למי את רוצה לספר ומתי.

3. החלט מה אתה רוצה לשתף

כשזה מגיע לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב להחליט מה אתה רוצה לשתף. האם אתה רוצה לספר לאנשים את מין התינוק? האם אתה רוצה לשתף את תאריך היעד? חשוב להחליט איזה מידע אתה רוצה לשתף ומתי אתה רוצה לשתף אותו.

4. שקול את רמת הנוחות שלך

כשזה מגיע לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב לקחת בחשבון את רמת הנוחות שלך. האם את מרגישה בנוח לדבר על ההריון שלך? האם אתה מרגיש בנוח לחלוק את החדשות עם אנשים מסוימים? חשוב לקחת בחשבון את רמת הנוחות שלך כשאתה מחליט מתי לספר לאנשים על ההריון שלך.

5. אל תרגישו בלחץ לשתף

כשזה מגיע לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב לזכור שאת לא חייבת לשתף את החדשות אם את לא מרגישה בנוח לעשות זאת. יש לך את הזכות לשמור על הריון פרטי אם תבחר לעשות זאת. חשוב לזכור שאינך חייב לחלוק את החדשות אם אינך מרגיש בנוח לעשות זאת. לסיכום, כשזה מגיע לספר לאנשים על ההריון שלך, חשוב לקחת בחשבון את מצב הזוגיות שלך, מערכת התמיכה שלך, מה אתה רוצה לשתף, ואת רמת הנוחות שלך. חשוב לזכור שאינך חייב לשתף את החדשות אם אינך מרגיש בנוח לעשות זאת. חשוב לקחת את הזמן ולוודא שאתה מרגיש בנוח עם ההחלטה שלך לפני שיתוף החדשות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן