דף הבית » מומלץ בהקדם » עזיבת עבודה: מה צריך לעשות?

עזיבת עבודה: מה צריך לעשות?

עזיבת עבודה: מה צריך לעשות?

עזיבת עבודה: מה צריך לעשות?

לעזוב את העבודה יכולה להיות תקופה מלחיצה. בין אם אתה עוזב לעבודה חדשה או לוקח הפסקה מכוח העבודה, ישנם צעדים מסוימים שאתה צריך לנקוט כדי להפוך את המעבר לקל ומוצלח יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהיציאה שלך.

עדכן את קורות החיים שלך

לפני שאתה עוזב את העבודה הנוכחית שלך, ודא שקורות החיים שלך מעודכנים. כלול כל מיומנויות חדשות שרכשת, כל קידום מכירות שקיבלת וכל פרסים או הכרה שקיבלת. זה יקל על מעסיקים פוטנציאליים לראות את ההישגים שלך ויהפוך אותך לאטרקטיבי יותר עבור מעסיקים פוטנציאליים.

לתת התראה

כאשר תחליט לעזוב את עבודתך, הקפד להודיע למעסיקך לפחות שבועיים מראש. זה ייתן להם זמן למצוא תחליף וגם ייתן לך זמן לקשור כל קצוות רופפים. הקפידו להיות מקצועיים ואדיבים בעת מתן הודעה, שכן הדבר ישאיר רושם טוב על המעסיק הקודם שלכם.

תישאר בקשר

לאחר שעזבת את עבודתך, הקפד לשמור על קשר עם עמיתיך לשעבר. זה יעזור לך להישאר מחובר לענף ואולי אפילו יוביל להזדמנויות עבודה עתידיות. אתה יכול לשמור על קשר על ידי הצטרפות לרשתות מקצועיות, השתתפות באירועים בתעשייה, או אפילו פשוט לשלוח מייל ידידותי מדי פעם.

סיכום

לעזוב את העבודה יכולה להיות תקופה מלחיצה, אבל היא לא חייבת להיות. על ידי הקדשת זמן לעדכן את קורות החיים שלך, להודיע ולהישאר בקשר עם עמיתיך לשעבר, תוכל להפוך את המעבר לקל ומוצלח יותר. לטיפים נוספים על עזיבת עבודה, בדוק את סרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן