דף הבית » רץ ברשת » איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

מחפשים לקנות אייפד חדש אבל לא יודעים איזה דגם יש לכם? או אולי אתה סתם סקרן לדעת איזה דגם אייפד יש לך? במאמר זה, נראה לך כיצד לזהות איזה דגם אייפד יש לך ולהשוות בין הדגמים השונים באמצעות טבלת השוואה מהירה. האייפד הוא מכשיר הדגל של אפל. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2010 ומאז עבר מספר איטרציות ודגמים. עם כל דגם חדש, אפל הוסיפה תכונות חדשות ושיפרה את העיצוב והביצועים הכוללים של המכשיר.

זיהוי דגם האייפד שלך

הדרך הקלה ביותר לזהות איזה דגם אייפד יש לך היא להסתכל על מספר הדגם בגב המכשיר. מספר הדגם ממוקם בגב המכשיר, בסמוך לתחתית. זה מודפס בדרך כלל באותיות קטנות ומספרים. ברגע שיש לך את מספר הדגם, תוכל להשתמש באתר של אפל כדי לזהות איזה דגם אייפד יש לך. כל שעליך לעשות הוא להזין את מספר הדגם בשורת החיפוש ואפל תגיד לך איזה דגם אייפד יש לך.

השוואה בין דגמי אייפד

עכשיו כשאתה יודע איזה דגם אייפד יש לך, אולי אתה תוהה איך זה בהשוואה לדגמי אייפד אחרים. כדי לעזור לך להשוות בין הדגמים השונים, יצרנו להלן טבלת השוואה מהירה.

דֶגֶם גודל מסך מעבד אִחסוּן
אייפד פרו 12.9 אינץ' A12X Bionic 64GB – 1TB
אייפד אייר 10.5 אינץ' A12 Bionic 64GB – 256GB
אייפד 10.2 אינץ' A10 פיוז'ן 32GB – 128GB
מיני iPad 7.9 אינץ' A12 Bionic 64GB – 256GB

השוואה מהירה

כפי שניתן לראות מהטבלה למעלה, האייפד פרו הוא דגם האייפד החזק והעשיר ביותר בתכונות. יש לו את גודל המסך הגדול ביותר, המעבד החזק ביותר ואפשרויות האחסון הרבות ביותר. האייפד אייר הוא הדגם הבא החזק ביותר, ואחריו האייפד והאייפד מיני.

דעה אישית

לדעתי, האייפד פרו הוא דגם האייפד הטוב ביותר עבור רוב האנשים. יש לו את המעבד החזק ביותר, את גודל המסך הגדול ביותר ואפשרויות האחסון הרבות ביותר. זה גם הדגם היקר ביותר, אבל אם אתם מחפשים טאבלט חזק ועשיר בתכונות, ה-iPad Pro הוא הדרך ללכת. אם אתם מחפשים אפשרות משתלמת יותר, ה-iPad Air הוא בחירה מצוינת. יש לו מעבד חזק ושפע של אפשרויות אחסון, אבל הוא קצת יותר קטן מהאייפד פרו. האייפד והאייפד מיני הם אפשרויות נהדרות למי שרוצה טאבלט קטן יותר עם תג מחיר נוח יותר. לא משנה באיזה דגם אייפד תבחר, תקבל טאבלט חזק ועשיר בתכונות שיכול להתמודד עם כל הצרכים שלך. עם הדגם הנכון, תוכל ליהנות מכל התכונות והיכולות של האייפד במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן