דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אני יודע אם נדבקתי בקורונה?

איך אני יודע אם נדבקתי בקורונה?

איך אני יודע אם נדבקתי בקורונה?

מהם התסמינים של נגיף הקורונה?

התסמינים השכיחים ביותר של נגיף הקורונה (COVID-19) הם חום, שיעול יבש ועייפות. תסמינים אחרים שעלולים להתפתח כוללים נזלת, כאב גרון, כאבים, גודש באף, כאב ראש, דלקת הלחמית, פריחה על העור או שינוי צבע של אצבעות או בהונות. במקרים חמורים יותר, זיהום יכול לגרום לדלקת ריאות, דרכי נשימה חריפות חמורות. תסמונת, אי ספיקת כליות ואפילו מוות.

כיצד אוכל להיבדק לקורונה?

אם אתה חושב שנדבקת בנגיף הקורונה, חשוב להיבדק בהקדם האפשרי. בדיקת נגיף הקורונה זמינה במדינות רבות. במדינות מסוימות, הבדיקה היא בחינם וזמינה לכל מי שיש לו תסמינים. במדינות אחרות, הבדיקה זמינה רק למי שהיה בקשר עם מישהו שנבדק חיובי לקורונה. אם אתה חושב שנדבקת בקורונה, פנה למחלקת הבריאות המקומית או לספק שירותי הבריאות שלך כדי לברר כיצד להיבדק. .

מה עלי לעשות אם אני חושב שנדבקתי בקורונה?

אם אתה חושב שנדבקת בנגיף הקורונה, חשוב לנקוט בצעדים הבאים:

1. בידוד עצמי

אם אתה חושב שנדבקת בקורונה, חשוב לבודד את עצמך. המשמעות היא להישאר בבית ולהימנע ממגע עם אנשים אחרים.

2. פנה לייעוץ רפואי

אם אתה חושב שנדבקת בקורונה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי. פנה למחלקת הבריאות המקומית או לספק שירותי הבריאות שלך כדי לברר מה לעשות הלאה.

3. עקבו אחר העצות של ספק שירותי הבריאות שלכם

אם נבדקת לנגיף הקורונה, חשוב לעקוב אחר העצות של ספק שירותי הבריאות שלך. זה עשוי לכלול נטילת תרופות, מנוחה והימנעות ממגע עם אנשים אחרים.

4. הקפידו על היגיינה טובה

אם אתה חושב שנדבקת בקורונה, חשוב להקפיד על היגיינה טובה. זה כולל שטיפת ידיים באופן קבוע, הימנעות ממגע בפנים והימנעות ממגע קרוב עם אנשים אחרים.

שאלות ותשובות

ש: מה עלי לעשות אם אני חושב שנחשפתי למישהו עם נגיף קורונה?

ת: אם אתה חושב שאולי נחשפת למישהו עם נגיף קורונה, חשוב להתבודד ולפנות לייעוץ רפואי. פנה למחלקת הבריאות המקומית או לספק שירותי הבריאות שלך כדי לברר מה לעשות הלאה.

ש: כמה זמן עלי לבודד את עצמי אם אני חושב שנדבקתי בקורונה?

ת: משך הזמן שאתה צריך להתבודד תלוי בתסמינים שלך ובעצת הרופא שלך. באופן כללי, מומלץ לבודד את עצמו לפחות 14 ימים.

ש: מה עלי לעשות אם אני מפתח תסמינים של נגיף קורונה?

ת: אם אתה מפתח תסמינים של נגיף קורונה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי. פנה למחלקת הבריאות המקומית או לספק שירותי הבריאות שלך כדי לברר מה לעשות הלאה.

ש: האם יש חיסון לקורונה?

ת: בזמן כתיבת שורות אלה, אין חיסון לקורונה. עם זאת, חוקרים עובדים על פיתוח חיסון.

סיכום

נגיף הקורונה (COVID-19) הוא וירוס מדבק מאוד שיכול לגרום למגוון של תסמינים, מקלים ועד חמורים. אם אתה חושב שנדבקת בנגיף הקורונה, חשוב להיבדק בהקדם האפשרי ולעקוב אחר עצתו של ספק שירותי הבריאות שלך. חשוב גם לתרגל היגיינה טובה ולבודד את עצמך אם אתה חושב שנדבקת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן