דף הבית » לא ידעתי » איך אני יכול לדעת אם אני בהריון בשבוע הראשון?

איך אני יכול לדעת אם אני בהריון בשבוע הראשון?

איך אני יכול לדעת אם אני בהריון בשבוע הראשון?

סימנים ותסמינים של הריון בשבוע הראשון

הריון הוא תקופה מרגשת, אבל היא גם יכולה להיות קצת מורטת עצבים. אם את חושבת שאת בהריון, אולי את תוהה איך לדעת אם את בהריון בשבוע הראשון. למרות שזה יכול להיות קשה לדעת בשבוע הראשון, ישנם כמה סימנים ותסמינים שעשויים להצביע על הריון.

פספוס תקופה

הסימן הברור ביותר להריון הוא החמצת מחזור. אם היית פעילה מינית והמחזור שלך מאוחר, מומלץ לעשות בדיקת הריון. זכור כי הפסקת מחזור יכולה להיגרם גם מגורמים אחרים, כגון מתח, מחלה או שינויים בשגרה הרגילה שלך.

בחילה והקאה

בחילות והקאות, המכונה לעתים קרובות "בחילות בוקר", הן אחד הסימנים הנפוצים ביותר להריון. זה בדרך כלל מתחיל בסביבות השבוע השישי להריון ויכול להימשך לאורך השליש הראשון. למרות שזה יכול להיות לא נעים, זה בדרך כלל לא סיבה לדאגה.

מתי לעשות בדיקת הריון

אם את חשה באחד מהסימנים והתסמינים של הריון, מומלץ לבצע בדיקת הריון. רוב בדיקות ההריון הביתיות מדויקות כאשר נלקחות ביום הראשון של המחזור החודשי או לאחריו. אם תבצע את הבדיקה מוקדם מדי, אתה עלול לקבל תוצאה שלילית כוזבת.

סימנים ותסמינים אחרים של הריון

בנוסף להחמצת מחזור ובחילות והקאות, ישנם סימנים ותסמינים נוספים של הריון. אלו כוללים:

  • עייפות
  • שדיים רכים ונפוחים
  • הטלת שתן תכופה
  • תשוקה לאוכל וסלידה
  • שינויים במצב הרוח
  • כתמים בהירים

אם את חשה באחד מהסימנים והתסמינים הללו, מומלץ לבצע בדיקת הריון.

מתי לפנות לרופא

אם את בהריון, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי. הרופא שלך יכול לעזור לך לוודא שאתה מקבל את התזונה והטיפול המתאימים לך במהלך ההריון. הם יכולים גם לעזור לך לוודא שאתה מקבל את הוויטמינים הנכונים לפני הלידה ותוספי מזון אחרים.

סיכום

זה יכול להיות קשה לדעת אם את בהריון בשבוע הראשון, אבל יש כמה סימנים ותסמינים שצריך לשים לב אליהם. אם את חשה באחד מהסימנים והתסמינים הללו, מומלץ לבצע בדיקת הריון. אם הבדיקה חיובית, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי כדי לוודא שאתה מקבל את הטיפול הראוי שאתה צריך במהלך ההריון. למידע נוסף על הריון, צפה בסרטון זה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן