דף הבית » לא ידעתי » מה צריך לעשות לפני הכניסה להריון

מה צריך לעשות לפני הכניסה להריון

מה צריך לעשות לפני הכניסה להריון

הבן את הפוריות שלך

כניסה להריון היא החלטה גדולה שדורשת תכנון קפדני. לפני שאת מתחילה לנסות להרות, חשוב להבין את הפוריות שלך וכיצד היא יכולה להשפיע על הסיכויים שלך להיכנס להריון. הכרת חלון הפוריות שלך וסימני הביוץ יכולה לעזור לך למקסם את הסיכויים שלך להרות. חשוב גם להבין כל מצב בריאותי בסיסי שיכול להשפיע על הפוריות שלך. שוחח עם הרופא שלך על כל בעיה בריאותית שעלולה להשפיע על יכולתך להיכנס להריון.

קבע בדיקה מוקדמת

לפני שתתחיל לנסות להיכנס להריון, מומלץ לקבוע בדיקה לפני הריון עם הרופא שלך. במהלך הפגישה, הרופא שלך יסקור את ההיסטוריה הרפואית שלך וידון בכל סיכונים או סיבוכים פוטנציאליים שעלולים להיווצר במהלך ההריון. הרופא שלך עשוי גם להמליץ על שינויים מסוימים באורח החיים או על תרופות שיעזרו לך להתכונן להריון.

בצע שינויים באורח חיים בריא

ביצוע שינויים באורח חיים בריא לפני הכניסה להריון יכול לעזור להבטיח הריון בריא. אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה והימנעות מאלכוהול וסיגריות הם כולם צעדים חשובים שיש לנקוט לפני הכניסה להריון. חשוב גם ליטול ויטמין טרום לידתי יומי המכיל חומצה פולית כדי לעזור להפחית את הסיכון למומים מולדים.

דע את ההיסטוריה המשפחתית שלך

לפני הכניסה להריון, חשוב להכיר את ההיסטוריה המשפחתית שלך. הכרת ההיסטוריה המשפחתית שלך יכולה לעזור לך לזהות כל מצב גנטי פוטנציאלי או סיכונים בריאותיים אחרים שעלולים לעבור לתינוקך. שוחח עם הרופא שלך על כל היסטוריה משפחתית של מצבים גנטיים או בעיות בריאותיות אחרות שעלולות להשפיע על ההריון שלך.

הבן את הכיסוי הביטוחי שלך

לפני הכניסה להריון, חשוב להבין את הכיסוי הביטוחי שלך. לדעת מה הביטוח שלך מכסה יכול לעזור לך לתכנן את כל העלויות הפוטנציאליות הקשורות להריון ולידה. שוחח עם ספק הביטוח שלך כדי לברר מה מכוסה ומה לא.

צור תוכנית לידה

יצירת תוכנית לידה היא צעד חשוב שצריך לעשות לפני הכניסה להריון. תוכנית לידה היא מסמך שמתאר את העדפותיך לגבי צירים ולידה. זה יכול לכלול מידע על טיפול בכאב, מי תרצה להיות נוכח במהלך הלידה וכל העדפות אחרות שעשויות להיות לך. שוחח עם הרופא שלך על תוכנית הלידה שלך וודא שהיא נכללת ברשומות הרפואיות שלך.

סיכום

כניסה להריון היא החלטה גדולה שדורשת תכנון קפדני. לפני שתתחיל לנסות להיכנס להריון, חשוב להבין את הפוריות שלך ולקבוע בדיקה מוקדמת עם הרופא שלך. ביצוע שינויים באורח חיים בריא, הכרת ההיסטוריה המשפחתית שלך והבנת הכיסוי הביטוחי שלך הם כל הצעדים החשובים שיש לנקוט לפני הכניסה להריון. יצירת תוכנית לידה היא גם צעד חשוב שצריך לעשות לפני הכניסה להריון. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על מה יש לעשות לפני הכניסה להריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן