דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע אם היה לי וירוס הקורונה?

איך אתה יודע אם היה לי וירוס הקורונה?

איך אתה יודע אם היה לי וירוס הקורונה?

מהם התסמינים של וירוס הקורונה?

נגיף הקורונה הוא וירוס מדבק שהתפשט ברחבי העולם. חשוב להיות מודעים לתסמיני הנגיף כדי שתוכל לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על עצמך ועל אחרים. התסמינים השכיחים ביותר של וירוס הקורונה הם חום, שיעול וקוצר נשימה. תסמינים אחרים עשויים לכלול עייפות, כאבי גוף, כאבי ראש, כאב גרון, אובדן טעם או ריח ושלשולים.

חשוב לציין שלא כל מי שחולה בנגיף יחווה את כל התסמינים הללו. אנשים מסוימים עשויים לחוות רק אחד או שניים מהסימפטומים, בעוד שלאחרים אין תסמינים כלל. כמו כן, חשוב לציין שהתסמינים עשויים להופיע 2-14 ימים לאחר החשיפה לנגיף.

איך אני יודע אם חליתי בנגיף הקורונה?

הדרך היחידה לדעת בוודאות אם יש לך נגיף קורונה היא להיבדק. אם יש לך אחד מהתסמינים המפורטים לעיל, חשוב לפנות לרופא שלך ולהיבדק. הרופא שלך יוכל לתת לך את העצה הטובה ביותר כיצד להמשיך.

במקרים מסוימים, הרופא שלך עשוי להמליץ לך לעבור בדיקת PCR. זהו סוג של בדיקה שמחפשת את החומר הגנטי של הנגיף בגופך. זוהי הדרך המדויקת ביותר לאבחן את הנגיף.

הרופא שלך עשוי גם להמליץ על בדיקת נוגדנים. בדיקה זו מחפשת נוגדנים בדם שלך המיוצרים על ידי הגוף שלך כאשר הוא נלחם בנגיף. בדיקה זו יכולה לעזור לקבוע אם היה לך את הנגיף בעבר, אבל היא לא יכולה להגיד לך אם יש לך כרגע את הנגיף.

מה עלי לעשות אם אני מבחן חיובי לנגיף הקורונה?

אם אתה נמצא חיובי לנגיף הקורונה, חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך. סביר להניח שהרופא שלך ימליץ לך להתבודד במשך 14 ימים לפחות. זה אומר שאתה צריך להישאר בבית ולהימנע ממגע עם אנשים אחרים. כדאי גם להימנע מללכת למקומות ציבוריים ולהימנע משיתוף פריטים עם אנשים אחרים.

חשוב גם לשתות הרבה נוזלים ולנוח הרבה. אתה צריך גם לקחת תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, כדי לעזור להפחית חום וכאבי גוף. אם התסמינים שלך מחמירים, חשוב לפנות מיד לרופא שלך.

סימפטום תיאור
חום טמפרטורה של 100.4 מעלות פרנהייט ומעלה
לְהִשְׁתַעֵל שיעול יבש או פרודוקטיבי
קוצר נשימה קשיי נשימה או תחושת חוסר נשימה
עייפות תחושת עייפות או חלשה
כאבי גוף כאבי שרירים או מפרקים
כְּאֵב רֹאשׁ כאב או לחץ בראש
כאב גרון כאב או אי נוחות בגרון
אובדן טעם או ריח לא מסוגל לטעום או להריח
שִׁלשׁוּל צואה רופפת ומימית

חשוב לזכור שהתסמינים של וירוס הקורונה יכולים להשתנות מאדם לאדם. אם אתה חווה אחד מהתסמינים המפורטים לעיל, חשוב לפנות לרופא שלך ולהיבדק. זו הדרך היחידה לדעת בוודאות אם יש לך את הנגיף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן