דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע את מספר הניכויים?

איך אתה יודע את מספר הניכויים?

איך אתה יודע את מספר הניכויים?

מהן ניכויים?

ניכויים הם חלק חשוב בהגשת מיסים. אלו הוצאות שניתן להפחית מההכנסה החייבת שלך, מה שמפחית את סכום המסים שאתה חייב. ניתן לקחת ניכויים עבור מגוון הוצאות, כגון תרומות לצדקה, הוצאות רפואיות והוצאות עסקיות.

סוגי ניכויים

ישנם שני סוגי ניכויים: ניכויים רגילים וניכויים מפורטים. ניכויים סטנדרטיים הם סכום קבוע שניתן לנכות מההכנסה החייבת שלך. גובה הניכוי משתנה בהתאם לסטטוס ההגשה שלך. לדוגמה, אם אתה מגיש בקשה כנישום יחיד, הניכוי הסטנדרטי הוא 12,400 $ עבור שנת המס 2020. ניכויים מפורטים הם ניכויים עבור הוצאות ספציפיות. ניכויים אלה חייבים להיות מפורטים בדוח המס שלך כדי להילקח. דוגמאות לניכויים מפורטים כוללות הוצאות רפואיות, תרומות לצדקה והוצאות עסקיות.

איך אתה יודע את מספר הניכויים?

מספר הניכויים שאתה יכול לקחת תלוי במצב ההגשה שלך והאם אתה בוחר לקחת את הניכוי הסטנדרטי או לפרט את הניכויים שלך. אם תבחר לקחת את הניכוי הסטנדרטי, תוכל לקחת רק את הסכום השטוח שצוין עבור סטטוס ההגשה שלך. אם תבחר לפרט את הניכויים שלך, תוכל לקחת את כל הניכויים שאתה זכאי להם. הסכום הכולל של הניכויים שאתה יכול לקחת יהיה תלוי בכמות ההוצאות שיש לך. לדוגמה, אם יש לך 10,000 דולר בהוצאות רפואיות, תוכל לנכות את מלוא הסכום. אתה יכול גם להשתמש בתוכנת הכנת מס כדי לעזור לך לחשב את מספר הניכויים שאתה יכול לקחת. התוכנה תשאל אותך שאלות לגבי ההכנסות וההוצאות שלך ולאחר מכן תחשב את גובה הניכויים שאתה יכול לקחת. חשוב לזכור כי סכום הניכויים שתוכלו לקחת עשוי להיות מוגבל בגובה ההכנסה שיש לכם. לדוגמה, אם יש לך הכנסה של 50,000 $ ו-60,000 $ ניכויים, אתה יכול לקחת את הניכויים רק עד לגובה ההכנסה שלך.

סיכום

ניכויים הם חלק חשוב בהגשת מיסים, אבל זה יכול להיות קשה לדעת את מספר הניכויים שאתה יכול לקחת. מספר הניכויים שאתה יכול לקחת תלוי במצב ההגשה שלך והאם אתה בוחר לקחת את הניכוי הסטנדרטי או לפרט את הניכויים שלך. אתה יכול גם להשתמש בתוכנת הכנת מס כדי לעזור לך לחשב את מספר הניכויים שאתה יכול לקחת. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על ניכויים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן