דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יודע באיזו מידה אני בחולצה?

איך אתה יודע באיזו מידה אני בחולצה?

איך אתה יודע באיזו מידה אני בחולצה?

הבנת המידות שלך

הצעד הראשון במציאת החולצה בגודל הנכון הוא הבנת המידות שלך. תצטרך למדוד את החזה, המותניים והזרועות שלך כדי לקבל מידה מדויקת. כדי למדוד את החזה, עטפו סרט מדידה סביב החלק המלא ביותר של החזה והגב, וודא שהסרט מקביל לקרקע. כדי למדוד את המותניים שלך, עטוף את הסרט סביב קו המותניים הטבעי שלך, ולזרועותיך, מדוד מהכתף עד פרק כף היד.

שימוש בטבלת מידות

לאחר שיש לך את המידות שלך, אתה יכול להשתמש בטבלת מידות כדי לקבוע את מידת החולצה שאתה צריך. רוב טבלאות המידות יפרטו גדלים הן באינצ'ים והן בסנטימטרים, אז ודא שאתה משתמש בגודל הנכון. טבלת המידות תפרט גם את המידות עבור כל מידה, כך שתוכל להשוות את המידות שלך לטבלה כדי לקבוע את המידה המתאימה לך ביותר.

טיפים למציאת הגודל הנכון

כשקונים חולצה, חשוב להקפיד על כמה דברים. ראשית, נסה תמיד את החולצה לפני שאתה קונה אותה. זה יעזור לך לקבוע אם המידה מתאימה לך. שנית, אל תפחד לנסות גדלים שונים. מותגים וסגנונות שונים עשויים להתאים בצורה שונה, לכן חשוב לנסות כמה גדלים שונים כדי למצוא את המתאים. לבסוף, אם אינך בטוח באיזה מידה לקנות, עדיף להגדיל ולא להוריד.

גודל חזה (בפנים) מותניים (פנימה) זרועות (בפנים)
ס 34-36 28-30 32-33
M 38-40 32-34 34-35
ל 42-44 36-38 36-37
XL 46-48 40-42 38-39

אם אתה עדיין לא בטוח באיזה מידה לקנות, אתה תמיד יכול להתייעץ עם מומחה. חנויות רבות מציעות שירותי מידה חינם כדי לעזור לך למצוא את החולצה בגודל המתאים. בנוסף, אתה יכול לחפש טבלאות מידות באינטרנט כדי להבין טוב יותר איזו מידה אתה צריך לקבל. קניות של בגדים יכולה להיות טרחה, אבל עם המידע הנכון, אתה יכול למצוא את החולצה בגודל המושלם עבורך. על ידי הבנת המידות שלך ושימוש בטבלת מידות, תוכל למצוא את החולצה בגודל המתאים בקלות. למידע נוסף על מידות בגדים בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן