דף הבית » בינג’ » איך אתה יודע כמה אני שוקל?

איך אתה יודע כמה אני שוקל?

איך אתה יודע כמה אני שוקל?

איך אתה יודע כמה אתה שוקל?

האם אי פעם תוהה כיצד לדעת כמה אתה שוקל מבלי לעלות על משקל? זה יכול להיות קשה לדעת את המשקל המדויק שלך ללא משקל, אבל יש כמה שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לקבל הערכה טובה. הנה כמה טיפים כיצד לקבוע את המשקל שלך ללא משקל.

1. חשב את מדד מסת הגוף שלך (BMI)

אינדקס מסת הגוף שלך (BMI) הוא מדד לשומן הגוף שלך על סמך הגובה והמשקל שלך. אתה יכול לחשב את ה-BMI שלך על ידי חלוקת המשקל שלך בקילוגרמים בגובה שלך במטרים בריבוע. אתה יכול גם להשתמש במחשבון BMI מקוון כדי לקבוע את ה-BMI שלך. BMI של 18.5 עד 24.9 נחשב בריא, בעוד ש-BMI של 25 ומעלה נחשב לעודף משקל.

2. למדוד את היקף המותניים שלך

היקף המותניים שלך הוא אינדיקטור טוב לשומן הגוף שלך. כדי למדוד את היקף המותניים, עטפו סרט מדידה סביב המותניים בגובה הטבור. היקף מותניים של יותר מ-35 אינץ' לנשים ו-40 אינץ' לגברים נחשב לא בריא.

3. השתמש בסרט מדידה כדי למדוד את חלקי הגוף שלך

אתה יכול להשתמש בסרט מדידה כדי למדוד את חלקי הגוף שלך כמו הידיים, הרגליים והחזה. זה יכול לתת לך מושג כמה אתה שוקל. לדוגמה, אם אתה מודד את הידיים והרגליים שלך ומגלה ששניהם בגודל 20 אינץ', אז אתה יכול להעריך שאתה שוקל בסביבות 160 קילו.

4. השתמש בכלי להערכת משקל

ישנם כלים מקוונים רבים שיכולים לעזור לך להעריך את המשקל שלך. כלים אלה משתמשים בגובה, בגיל, במגדר ובגורמים אחרים שלך כדי להעריך את המשקל שלך. אמנם הכלים האלה אינם מדויקים ב-100%, אבל הם יכולים לתת לך מושג טוב כמה אתה שוקל.

5. השתמשו במחשבון הרזיה

מחשבוני ירידה במשקל יכולים לעזור לך להעריך את המשקל שלך על ידי התחשבות במשקל הנוכחי שלך, גובה, גיל ורמת פעילות. מחשבונים אלה יכולים לתת לך מושג כמה אתה צריך לשקול בהתבסס על אורח החיים הנוכחי שלך.

6. השתמשו במחשבון שומן גוף

מחשבוני שומן בגוף יכולים לעזור לך להעריך את אחוז השומן שלך על סמך הגובה, המשקל, הגיל והמגדר שלך. זה יכול לתת לך מושג כמה אתה שוקל מבלי לעלות על המשקל.

7. השתמש בטבלת משקל

תרשימי משקל יכולים לעזור לך להעריך את המשקל שלך על ידי השוואת הגובה והמשקל שלך למשקל הממוצע לגיל ולמין שלך. למרות שהתרשימים האלה אינם מדויקים ב-100%, הם יכולים לתת לך מושג טוב על כמה אתה שוקל.

8. שוחח עם הרופא שלך

אם אתה מודאג לגבי המשקל שלך, עדיף תמיד לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את המשקל שלך ולספק עצות כיצד להגיע למשקל בריא.

סיכום

זה יכול להיות קשה לדעת את המשקל המדויק שלך ללא משקל, אבל יש כמה שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לקבל הערכה טובה. אתה יכול לחשב את ה-BMI שלך, למדוד את היקף המותניים שלך, להשתמש בסרט מדידה כדי למדוד את חלקי הגוף שלך, להשתמש בכלי לאומד משקל, להשתמש במחשבון הרזיה, להשתמש במחשבון שומן בגוף או להשתמש בטבלת משקל. אתה יכול גם לדבר עם הרופא שלך לקבלת ייעוץ כיצד להגיע למשקל בריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן