דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל?

איך אתה יודע כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל?

איך אתה יודע כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל?

מהו נפח החיפוש של גוגל?

נפח החיפוש בגוגל הוא מספר הפעמים שחיפשו מילת מפתח או ביטוי מסוים בגוגל. ידיעת נפח החיפוש של מילת מפתח או ביטוי יכולה לעזור לך לקבוע עד כמה היא פופולרית וכמה תחרות יש עליה. זה גם יכול לעזור לך להחליט לאילו מילות מפתח למקד בקמפיינים השיווקיים והתוכן שלך.

מדוע חשוב לדעת את נפח החיפוש?

הכרת נפח החיפוש של מילת מפתח או ביטוי חשובה מכמה סיבות. ראשית, זה יכול לעזור לך לקבוע עד כמה נושא פופולרי. אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש גבוה, זה אומר שאנשים רבים מחפשים אותם, מה שאומר שזהו נושא פופולרי. מצד שני, אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש נמוך, זה אומר שלא הרבה אנשים מחפשים אותם, מה שאומר שזה לא נושא פופולרי. שנית, ידיעת נפח החיפוש של מילת מפתח או ביטוי יכולה לעזור לך לקבוע כמה תחרות יש על זה. אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש גבוה, זה אומר שיש עליה תחרות רבה, מה שאומר שיהיה קשה לדרג עליה. מצד שני, אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש נמוך, זה אומר שאין הרבה תחרות לגביהם, מה שאומר שיהיה קל יותר לדרג עבורם. לבסוף, ידיעת נפח החיפוש של מילת מפתח או ביטוי יכולה לעזור לך להחליט לאילו מילות מפתח למקד במסעות התוכן והשיווק שלך. אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש גבוה, זה אומר שזהו נושא פופולרי ויש עליו תחרות רבה ולכן כדאי למקד אותו בקמפיינים התוכן והשיווקי שלכם. מצד שני, אם למילת מפתח או לביטוי יש נפח חיפוש נמוך, זה אומר שזה לא נושא פופולרי ואין עליו הרבה תחרות, אז לא כדאי למקד אותם בקמפיינים השיווקיים והתוכן.

איך אפשר לגלות כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל?

ישנן מספר דרכים שונות לגלות כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל. הדרך הראשונה היא להשתמש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל. הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל הוא כלי חינמי המאפשר להזין מילת מפתח או ביטוי ולראות כמה פעמים בוצע חיפוש בגוגל. הדרך השנייה לגלות כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל היא להשתמש בשלישית כלי מסיבה כגון SEMrush או Ahrefs. כלים אלו מאפשרים לך להזין מילת מפתח או ביטוי ולראות כמה פעמים בוצע חיפוש בגוגל. הדרך השלישית לגלות כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל היא להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כגון Ubersuggest או כלי מילות המפתח . כלים אלו מאפשרים להזין מילת מפתח או ביטוי ולראות כמה פעמים חיפשו אותם בגוגל.

סיכום

לדעת כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל יכול להיות כלי רב ערך עבור יוצרי תוכן ומשווקים. זה יכול לעזור לך לקבוע עד כמה נושא פופולרי, כמה תחרות יש לגביו ולאילו מילות מפתח למקד בקמפיינים השיווקיים והתוכן שלך. ישנן מספר דרכים שונות לגלות כמה פעמים חיפשו משהו בגוגל, כולל שימוש בכלי Google Keyword Planner, כלי צד שלישי כגון SEMrush או Ahrefs, או כלי מחקר מילות מפתח כגון Ubersuggest או Keyword Tool.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן