דף הבית » בחירות הגולשים » איך יודעים כמה צפיות יש לסרטון בגוגל דרייב?

איך יודעים כמה צפיות יש לסרטון בגוגל דרייב?

איך יודעים כמה צפיות יש לסרטון בגוגל דרייב?

מה זה גוגל דרייב?

Google Drive הוא שירות אחסון בענן המאפשר למשתמשים לאחסן ולגשת לקבצים מכל מקום. הוא זמין לשימוש אישי ועסקי כאחד, וזמין במכשירים שולחניים וניידים כאחד. עם Google Drive, משתמשים יכולים לאחסן ולשתף קבצים, לשתף פעולה במסמכים ולגשת לקבצים שלהם מכל מכשיר. Google Drive גם מאפשר למשתמשים לאחסן ולשתף סרטונים, ולעקוב אחר מספר הצפיות שיש לסרטון.

כיצד לעקוב אחר צפיות וידאו ב-Google Drive

קל לעקוב אחר מספר הצפיות בסרטון ב-Google Drive. ראשית, פתח את הסרטון ב-Google Drive. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "פרטים". זה יראה את מספר הצפיות של הסרטון. אתה יכול גם לראות את תאריך הצפייה האחרונה בסרטון, כמו גם את מספר הצפיות הכולל של הסרטון מאז שהועלה.

צפיות לפי תאריך

אם אתה רוצה לראות את מספר הצפיות שסרטון קיבל בתאריך מסוים, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על הכרטיסייה "צפיות לפי תאריך". זה יראה לך את מספר הצפיות שהסרטון קיבל בכל יום מאז שהועלה.

צפיות לפי מדינה

Google Drive גם מאפשר לך לראות את מספר הצפיות של סרטון לפי מדינה. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "צפיות לפי ארץ". זה יראה לך את מספר הצפיות שהסרטון קיבל מכל מדינה.

סיכום

קל לעקוב אחר מספר הצפיות בסרטון ב-Google Drive. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הסרטון בגוגל דרייב וללחוץ על הכרטיסייה "פרטים". זה יראה לך את מספר הצפיות בסרטון, כמו גם את התאריך שבו הוא נצפה לאחרונה ואת מספר הצפיות הכולל של הסרטון מאז העלאתו. תוכל גם לראות את מספר הצפיות בסרטון לפי מדינה ולפי תאריך. למידע נוסף על מעקב אחר צפיות בסרטונים ב-Google Drive, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן