דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע מי השתיק אותי באינסטגרם?

איך אתה יודע מי השתיק אותי באינסטגרם?

איך אתה יודע מי השתיק אותי באינסטגרם?

מה זה אומר להשתיק באינסטגרם?

ההשתקה באינסטגרם פירושה שאינך יכול לראות יותר פוסטים מהאדם שהשתיק אותך. זה אומר שגם מי שהשתיק אותך לא יוכל לראות את הפוסטים שלך. כאשר מישהו משתיק אותך, הוא עדיין יוכל לראות את הפרופיל שלך ואת הסיפורים שלך, אבל הוא לא יוכל לראות את הפוסטים שלך בפיד שלו.

איך אני יודע אם מישהו השתיק אותי?

למרבה הצער, אין דרך לדעת בוודאות אם מישהו השתיק אותך באינסטגרם. הדרך היחידה לברר היא לשאול את האדם ישירות. עם זאת, ישנם כמה סימנים שיכולים להצביע על כך שמישהו השתיק אותך. אם אתה שם לב שמישהו שנהג לעשות לייק ולהגיב לפוסטים שלך כבר לא עושה זאת, זה יכול להיות סימן שהוא השתיק אותך.

איך אני משתיק מישהו אחר?

אם אתה רוצה להשתיק מישהו אחר באינסטגרם, אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לפרופיל שלו והקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. משם, תוכל לבחור באפשרות "השתק". לאחר שהשתקת מישהו, לא תראה יותר את הפוסטים שלו בפיד שלך.

מה קורה כשאני משתיק מישהו?

כאשר אתה משתיק מישהו באינסטגרם, הוא עדיין יוכל לראות את הפרופיל שלך והסיפורים שלך, אבל הוא לא יוכל לראות את הפוסטים שלך בפיד שלו. הם גם לא יוכלו לראות הערות או לייקים שאתה עושה על הפוסטים שלהם.

האם אני יכול לבטל השתקה של מישהו?

כן, אתה יכול לבטל השתקה של מישהו באינסטגרם בכל עת. כדי לעשות זאת, פשוט עבור לפרופיל שלהם והקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. משם, תוכל לבחור באפשרות "בטל השתקה".

מה ההבדל בין השתקה לחסימה?

השתקת מישהו באינסטגרם שונה מחסימתו. כאשר אתה חוסם מישהו, הוא לא יוכל עוד לראות את הפרופיל שלך או את הפוסטים שלך. כאשר אתה משתיק מישהו, הוא עדיין יוכל לראות את הפרופיל שלך ואת הסיפורים שלך, אבל הוא לא יוכל לראות את הפוסטים שלך בפיד שלו.

השוואה מהירה

פעולה לְהַשְׁתִיק לַחסוֹם
ראה פרופיל כן לא
ראה פוסטים לא לא
ראה סיפורים כן לא
ראה תגובות/לייקים לא לא

סיכום

השתקת מישהו באינסטגרם היא דרך מצוינת להפסיק לראות את הפוסטים שלו מבלי לחסום אותם. זו גם דרך טובה לגלות אם מישהו השתיק אותך, מכיוון שהוא לא יעסוק יותר בפוסטים שלך. אם אתה רוצה להשתיק מישהו, אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לפרופיל שלו והקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. אם אתה רוצה ללמוד עוד על אינסטגרם, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דעה אישית

אני חושב שהשתקה של מישהו באינסטגרם היא דרך מצוינת לקחת הפסקה מהפוסטים של מישהו מבלי לחסום אותו. זו גם דרך טובה לגלות אם מישהו השתיק אותך, מכיוון שהוא לא יעסוק יותר בפוסטים שלך. אני חושב שחשוב לזכור שהשתקת מישהו לא אומר שאתה כבר לא חברים, זה רק אומר שאתה לוקח הפסקה מלראות את הפוסטים שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן