דף הבית » TOP10 » איך לדעת אם מישהו מתקשר אליך בוואטסאפ

איך לדעת אם מישהו מתקשר אליך בוואטסאפ

איך לדעת אם מישהו מתקשר אליך בוואטסאפ

איך לדעת אם מישהו מתקשר אליך בוואטסאפ

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת לך לתקשר עם החברים והמשפחה שלך. יש לו גם תכונה המאפשרת לך לבצע שיחות קוליות ווידאו. אבל איך אתה יודע אם מישהו מתקשר אליך בוואטסאפ?

התשובה פשוטה: תקבל התראה בטלפון כשמישהו מתקשר אליך בוואטסאפ. התראה זו תופיע כחלון קופץ על המסך שלך, והיא תכלול את השם של האדם שמתקשר אליך. לאחר מכן תוכל להחליט אם לענות לשיחה או לא.

כיצד לענות לשיחת WhatsApp

ברגע שתקבל את ההודעה שמישהו מתקשר אליך בוואטסאפ, תוכל לענות לשיחה על ידי הקשה על הכפתור הירוק "ענה". זה יפתח את חלון השיחה, שבו תוכל לראות את האדם שמתקשר אליך. לאחר מכן תוכל להתחיל לדבר איתם.

אם אינך רוצה לענות לשיחה, תוכל להקיש על הלחצן האדום "דחה". פעולה זו תסיים את השיחה והאדם שהתקשר אליך יקבל הודעה שדחית את השיחה.

כיצד לבצע שיחת WhatsApp

ביצוע שיחת וואטסאפ קלה בדיוק כמו לענות. כל שעליך לעשות הוא לפתוח את השיחה עם האדם שאליו אתה רוצה להתקשר ולהקיש על סמל הטלפון בחלק העליון של המסך. זה יפתח את חלון השיחה, שבו תוכל לראות את האדם שאתה מתקשר אליו. לאחר מכן תוכל להתחיל לדבר איתם.

כיצד להשתיק שיחת WhatsApp

אם אתה צריך להשתיק שיחת WhatsApp, תוכל לעשות זאת על ידי הקשה על כפתור ההשתקה בתחתית חלון השיחה. פעולה זו תשתיק את המיקרופון, כך שהאדם השני לא יוכל לשמוע אותך. אתה יכול לבטל את השתקת השיחה על ידי הקשה שוב על לחצן ההשתקה.

כיצד לסיים שיחת WhatsApp

סיום שיחת WhatsApp קל בדיוק כמו להתחיל שיחה. כל שעליך לעשות הוא להקיש על הלחצן האדום "סיים שיחה" בתחתית חלון השיחה. פעולה זו תסיים את השיחה והאדם השני יקבל הודעה שסיימת את השיחה.

עכשיו כשאתה יודע לענות, לבצע ולסיים שיחות WhatsApp, אתה יכול בקלות לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלך. הנה כמה טיפים נוספים שיעזרו לך להפיק את המרב משיחות ה-WhatsApp שלך:

  • ודא שיש לך חיבור אינטרנט טוב לפני ביצוע או מענה לשיחה.
  • אתה יכול לעבור בין שיחות קוליות לשיחות וידאו על ידי הקשה על סמל הווידאו בחלק העליון של חלון השיחה.
  • אתה יכול להוסיף עוד אנשים לשיחה על ידי הקשה על כפתור "הוסף משתתף" בתחתית חלון השיחה.
  • אתה יכול גם להקליט את השיחות שלך על ידי הקשה על כפתור "הקלט" בתחתית חלון השיחה.

בעזרת הטיפים האלה, תוכל להפיק את המרב משיחות הוואטסאפ שלך ולהישאר בקשר עם החברים והמשפחה שלך. אז קדימה נסה את זה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן