דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע שהיא חרמנית?

איך אתה יודע שהיא חרמנית?

איך אתה יודע שהיא חרמנית?

איך אתה יודע שהיא חרמנית?

כשמדובר בהבנת המין השני, זה יכול להיות קשה לדעת מתי אישה חרמן. זה יכול להיות נכון במיוחד אם אינך בטוח כיצד לקרוא את שפת הגוף שלה או אם היא לא מאוד קולנית לגבי הרצונות שלה. למרבה המזל, ישנם כמה סימנים שאתה יכול לחפש כדי לעזור לך לקבוע אם היא מרגישה מגורה.

סימנים פיזיים

אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שאישה חרמנה הוא פיזי. היא עשויה להתחיל לגעת בעצמה או לעשות תנועות סוגסטיות. היא עשויה גם להתחיל להניע את גופה בצורה מרמזת יותר מהרגיל. היא עשויה להתחיל להזיז את ירכיה בתנועה מעגלית או להתחיל לשפשף את ירכיה זו לזו. היא עשויה גם להתחיל ללקק את שפתיה או לנשוך את שפתה בצורה מרמזת.

סימנים מילוליים

דרך נוספת לדעת אם אישה חרמנה היא לשים לב לדבריה. היא עשויה להתחיל לדבר בצורה יותר סוגסטית או להשתמש בשפה מינית יותר. היא עשויה גם להתחיל לדבר על סקס בצורה פתוחה יותר או להתבדח על כך. היא עשויה גם להתחיל להעיר הערות מרמזות יותר עליך או על גופך.

השוואה מהירה

שלטים גוּפָנִי מילולי
נוגע כן לא
תְנוּעָה כן לא
ללקק שפתיים כן לא
שפה סוגסטית לא כן
מדברים על סקס לא כן
הערות הצעות לא כן

כשמדובר בהבנת המין השני, זה יכול להיות קשה לדעת מתי אישה חרמן. עם זאת, על ידי שימת לב לשפת הגוף שלה ולמילים שלה, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר מתי היא מרגישה מגורה. סימנים פיזיים של עוררות כוללים מגע בעצמה, ביצוע תנועות מרמזות וליקוק שפתיה. סימנים מילוליים של עוררות כוללים שימוש בשפה מרמזת, דיבור על מין בפתיחות רבה יותר והערת הערות מרמזות עליך או על גופך. על ידי מודעות לסימנים אלו, תוכל להבין טוב יותר מתי אישה מרגישה מגורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן