דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

סימנים ותסמינים של הריון

הריון הוא חוויה משנה חיים, וזה יכול להיות קשה לדעת אם את בהריון או לא. ישנם מספר סימנים ותסמינים של הריון שיכולים לעזור לך לקבוע אם אתה בהריון. הסימן השכיח ביותר להריון הוא החמצת מחזור. אם החמצת מחזור והיית פעילה מינית, ייתכן שאת בהריון. סימנים ותסמינים אחרים של הריון כוללים:

בחילה והקאה

בחילות והקאות, המכונה גם בחילות בוקר, הן סימפטום שכיח של הריון. זה יכול להתרחש בכל שעה של היום, אבל זה נפוץ ביותר בבוקר. זה בדרך כלל קל, אבל יכול להיות חמור במקרים מסוימים.

שינויים בחזה

השדיים שלך עשויים להיות רכים, נפוחים וכואבים במהלך ההריון. אתה עשוי גם להבחין שהפטמות שלך הופכות כהות יותר והוורידים שלך הופכים גלויים יותר.

הטלת שתן תכופה

אתה עלול למצוא את עצמך צריך להשתין לעתים קרובות יותר מהרגיל. הסיבה לכך היא שהרחם שלך גדל ומפעיל לחץ על שלפוחית השתן שלך.

עייפות

תחושת עייפות ותשישות היא סימפטום שכיח של הריון. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך.

אישור ההריון שלך

אם את חושבת שאת בהריון, הדרך הטובה ביותר לאשר זאת היא לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון מודדות את רמות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן שלך. הורמון זה קיים רק כאשר אתה בהריון. ניתן לקנות בדיקות הריון ברוב בתי המרקחת והסופרמרקטים. עדיף לבצע את הבדיקה דבר ראשון בבוקר, שכן זה הזמן שבו רמות ה-hCG הן הגבוהות ביותר.

שאלות ותשובות

ש: תוך כמה זמן אוכל לעשות בדיקת הריון?

ת: רוב בדיקות ההריון יכולות לזהות רמות hCG בשתן שלך כבר 10 ימים לאחר ההתעברות. עם זאת, עדיף להמתין עד להחמצת מחזור לפני ביצוע בדיקה.

ש: מה אם בדיקת ההריון שלילית?

ת: אם הבדיקה שלילית, ייתכן שאינך בהריון. עם זאת, עדיף לבצע בדיקה נוספת כעבור מספר ימים כדי להיות בטוח.

ש: מה אם בדיקת ההריון חיובית?

ת: אם הבדיקה חיובית, סביר להניח שאת בהריון. עליך לקבוע תור לרופא שלך כדי לאשר את ההריון ולדון באפשרויות שלך.

סיכום

הריון הוא חוויה משנה חיים, וזה יכול להיות קשה לדעת אם את בהריון או לא. הסימן השכיח ביותר להריון הוא החמצת מחזור, אך ישנם סימנים ותסמינים נוספים כגון בחילות, שינויים בחזה, הטלת שתן תכופה ועייפות. הדרך הטובה ביותר לאשר את ההריון היא לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון מודדות את רמות ההורמון hCG בשתן, ויכולות לזהות הריון כבר 10 ימים לאחר ההתעברות. אם הבדיקה חיובית, סביר להניח שאת בהריון וכדאי לקבוע תור לרופא כדי לאשר את ההריון ולדון באפשרויות שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן