דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יכול לדעת אם אני בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם אני בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם אני בהריון?

סימנים ותסמינים של הריון

הריון הוא חוויה משנה חיים. זה יכול להיות מרגש וסוחף בו זמנית. הכרת הסימנים והתסמינים של ההריון יכולה לעזור לך לקבוע אם את בהריון. הסימן השכיח ביותר להריון הוא החמצת מחזור. סימנים ותסמינים אחרים כוללים בחילות, עייפות, רגישות בשדיים והטלת שתן תכופה. חלק מהנשים עשויות לחוות גם תשוקה לאוכל או סלידה.

ביצוע בדיקת הריון

אם את חושדת שאת בהריון, הדרך הטובה ביותר לאשר זאת היא לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון מודדות את כמות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן שלך. הורמון זה קיים רק כאשר אתה בהריון. בדיקות הריון זמינות ללא מרשם ברוב בתי המרקחת ובתי המרקחת. אתה יכול גם לעשות בדיקת הריון במשרד הרופא שלך.

אישור הריון בבדיקת דם

אם תוצאות בדיקת הריון ביתית חיוביות, יש לבצע מעקב בבדיקת דם. בדיקת דם יכולה לזהות hCG ברמות נמוכות יותר מבדיקת הריון ביתית. זה גם יכול לעזור לרופא שלך לקבוע כמה רחוק אתה נמצא בהריון שלך.

מה לעשות אם את בהריון

אם את בהריון, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי. הרופא שלך יכול לעזור לך לוודא שאתה בריא ולספק לך מידע על טיפול טרום לידתי. הרופא שלך יכול גם לעזור לך לקבל החלטות לגבי ההריון שלך. אם אתה שוקל הפלה, אימוץ או הורות, הרופא שלך יכול לספק לך מידע ומשאבים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

מחפש תמיכה

הריון יכול להיות חוויה רגשית. חשוב למצוא תמיכה ממשפחה, חברים וספקי שירותי בריאות. אם את זקוקה לתמיכה נוספת, ישנם ארגונים רבים המספקים ייעוץ ושירותים נוספים לנשים בהריון.

בחירה באורח חיים בריא

בחירה באורח חיים בריא חשובה במהלך ההריון. אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה והימנעות מאלכוהול וסמים יכולים לעזור להבטיח הריון בריא. כמו כן, חשוב לקבל טיפול טרום לידתי קבוע. הרופא שלך יכול לפקח על בריאותך ושל תינוקך לאורך כל ההיריון.

דעתי האישית

הריון הוא חוויה מרגשת וסוחפת. הכרת הסימנים והתסמינים של ההריון ונקיטת הצעדים הדרושים כדי לאשר אותו יכולים לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי ההריון שלך. חשוב לבקש תמיכה ממשפחה, חברים וספקי שירותי בריאות. בחירה באורח חיים בריא חיונית גם להריון בריא. למידע נוסף על הריון, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן