דף הבית » בינג’ » איך אתה יכול לדעת אם המכונית מושכרת?

איך אתה יכול לדעת אם המכונית מושכרת?

איך אתה יכול לדעת אם המכונית מושכרת?

מה זה רכב ליסינג?

רכב מליסינג הוא רכב המושכר ללקוח לפרק זמן מוגדר. הלקוח משלם תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, ובתום תקופת החכירה הוא יכול להחזיר את הרכב או לרכוש אותו. ליסינג רכב יכול להיות דרך מצוינת להשיג רכב חדש מבלי לשלם את מלוא המחיר.

איך אתה יכול לדעת אם המכונית מושכרת?

יש כמה דרכים לדעת אם מכונית מושכרת. להלן כמה מהסימנים הנפוצים ביותר:

1. למכונית יש קילומטראז' נמוך

אחד הסימנים הנפוצים ביותר לכך שמכונית מושכרת הוא שיש לה קילומטראז' נמוך. מכוניות מליסינג נוסעות בדרך כלל רק לכמה שנים, כך שהם נוטים להכיל פחות מיילים עליהן מאשר מכוניות שהיו בבעלותן במשך תקופה ארוכה יותר.

2. הרכב במצב טוב

סימן נוסף לכך שמכונית מושכרת הוא שהוא במצב תקין. מכוניות מליסינג בדרך כלל מתוחזקות היטב ונשמרות במצב טוב. אם אתה רואה מכונית שנראית כאילו טופלה היטב, זה יכול להיות סימן שהיא מוחכרת.

3. לרכב יש תאריך תפוגה

לרכבים מושכרים יש בדרך כלל תאריך תפוגה בהסכם החכירה. זהו התאריך בו מסתיים הליסינג ויש להחזיר את הרכב לחברת הליסינג. אם אתה רואה מכונית עם תאריך תפוגה, סביר להניח שהיא מושכרת.

4. לרכב יש ערך מכירה גבוה

לרכבים בליסינג יש בדרך כלל ערך מכירה חוזר גבוה. הסיבה לכך היא שחברת הליסינג כבר שילמה עבור הרכב ומחפשת להחזיר חלק מהעלויות שלהן. אם אתה רואה מכונית עם ערך מכירה חוזר גבוה יותר ממכוניות אחרות במעמד שלה, זה יכול להיות סימן שהיא מושכרת.

5. לרכב יש התקן מעקב

חלק מחברות הליסינג מתקינות מכשירי מעקב במכוניות הליסינג שלהן. מכשירים אלו מאפשרים לחברת הליסינג לפקח על מיקום הרכב והשימוש בו. אם אתה רואה מכונית עם התקן מעקב, סביר להניח שהיא מושכרת.

סיכום

ליסינג רכב יכול להיות דרך מצוינת להשיג רכב חדש מבלי לשלם את מלוא המחיר. אבל איך אתה יכול לדעת אם המכונית שאתה מסתכל עליה היא בליסינג? על ידי חיפוש אחר סימנים כמו קילומטראז' נמוך, מצב טוב, תאריך תפוגה, ערך מכירה חוזר גבוה ומכשיר מעקב, אתה יכול לדעת אם המכונית מושכרת. למידע נוסף על ליסינג מכונית, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן