דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אתה יכול לדעת אם זה Hatzkonmau Muglen?

איך אתה יכול לדעת אם זה Hatzkonmau Muglen?

איך אתה יכול לדעת אם זה Hatzkonmau Muglen?

מה זה הצקונמאו מוגלן?

Hatzkonmau Muglen הוא מאכל יהודי מסורתי הפופולרי במדינות רבות. זהו סוג של תבשיל העשוי מבשר בקר, תפוחי אדמה, גזר, בצל ותבלינים. המנה מוגשת לרוב לצד לחם חלה ולרוב מוגשת כמנה עיקרית. המנה ידועה גם בשם "פניצילין יהודי" בגלל סגולות הריפוי שלה.

כיצד לזהות את Hazkonmau Muglen

קל לזהות את Hatzkonmau Muglen בגלל הטעם והמרקם הייחודיים שלו. בדרך כלל מבשלים את בשר הבקר עד שהוא רך ואת הירקות מבשלים עד שהם רכים. המנה מוגשת לרוב לצד לחם חלה ולרוב מוגשת כמנה עיקרית. המנה ידועה גם בשם "פניצילין יהודי" בגלל סגולותיה המרפאות. המנה מוגשת בדרך כלל עם תוספת של לחם חלה ולרוב מוגשת כמנה עיקרית. המנה ידועה גם בשם "פניצילין יהודי" בגלל סגולות הריפוי שלה. בדרך כלל מבשלים את בשר הבקר עד שהוא רך ואת הירקות מבשלים עד שהם רכים. המנה מוגשת לרוב לצד לחם חלה ולרוב מוגשת כמנה עיקרית.

איך מכינים את הצקונמאו מוגלן

הכנת Hatzkonmau Muglen היא קלה וניתן לעשות אותה בכמה שלבים פשוטים. ראשית, מבשלים את בשר הבקר עד שהוא רך והירקות מבושלים עד שהם רכים. לאחר מכן, בשר הבקר והירקות משולבים עם התבלינים ומבושלים עד שהטעמים מתערבבים. לבסוף, המנה מוגשת לצד לחם חלה ולרוב מוגשת כמנה עיקרית.

רכיבים

– 2 ק"ג בשר בקר- 2 תפוחי אדמה, קלופים וחתוכים לקוביות- 2 גזרים, קלופים וחתוכים לקוביות- 1 בצל, חתוך לקוביות- 2 שיני שום, קצוצות- 2 כפות פפריקה- 1 כפית כמון- 1 כפית כוסברה- 1 כפית של כורכום- 1 כפית מלח- 1 כפית פלפל שחור- 2 כפות שמן זית- 2 כוסות מרק בקר

הוראות

1. מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה.2. מוסיפים את הבקר ומבשלים עד שהוא משחים.3. מוסיפים את תפוחי האדמה, הגזר, הבצל, השום והתבלינים ומבשלים 5 דקות.4. מוסיפים את מרק הבקר ומביאים לרתיחה.5. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 30 דקות.6. מגישים עם תוספת של לחם חלה.

טיפים וטריקים

– אם רוצים להוסיף עוד טעם למנה, אפשר להוסיף כמה כפות רסק עגבניות או כמה כפות יין אדום.- אם רוצים להפוך את המנה לחריפה יותר, אפשר להוסיף כמה כפות אבקת צ'ילי או א. כמה כפות פלפל קאיין.- אם אתה רוצה להפוך את המנה לבריאה יותר, אתה יכול להחליף את בשר הבקר בבשר הודו טחון או עוף טחון.- אם אתה רוצה להפוך את המנה לצמחונית, אתה יכול להחליף את הבקר בפטריות או עדשים. Hatzkonmau Muglen היא מנה טעימה ומנחמת שמתאימה לכל אירוע. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להכין את המאכל היהודי המסורתי הזה בבית. כדי ללמוד עוד על המנה הזו ולצפות בסרטון הדרכה כיצד להכין אותה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן