דף הבית » המלצות הצוות » איך אתה יכול לדעת את המתח המושלם?

איך אתה יכול לדעת את המתח המושלם?

איך אתה יכול לדעת את המתח המושלם?

מהו הזמן המושלם?

הזמן המושלם הוא צורת פועל המשמשת לביטוי פעולה שהושלמה בעבר. זהו אחד מזמני הפועל הנפוצים ביותר בשפה האנגלית. הזמן המושלם נוצר על ידי שילוב של פועל העזר "יש" עם חלק העבר של הפועל הראשי. לדוגמה, הזמן המושלם של הפועל "לאכול" הוא "אכלתי".

כיצד לזהות את הזמן המושלם

קל לזהות את הזמן המושלם מכיוון שהוא תמיד מכיל את הפועל העזר "יש" ואת חלק העבר של הפועל הראשי. חלק העבר של פועל נוצר בדרך כלל על ידי הוספת "-ed" לסוף הפועל. לדוגמה, חלק העבר של הפועל "לאכול" הוא "אכל".

דוגמאות לזמן המושלם

הנה כמה דוגמאות למתח המושלם בפעולה:

  • אכלתי את ארוחת הערב שלי.
  • היא כתבה ספר.
  • הם הלכו לחנות.
  • ראינו את הסרט.

מתי להשתמש במתח המושלם

הזמן המושלם משמש לביטוי פעולה שהושלמה בעבר. הוא משמש לעתים קרובות לתיאור אירוע עבר שיש לו השפעה ישירה על ההווה. לדוגמה, אם אתה אומר "אכלתי את ארוחת הערב שלי", זה מרמז שאתה כבר רעב.

כיצד להשתמש במתח המושלם

השימוש בזמן המושלם הוא די פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשלב את הפועל העזר "יש" עם חלק העבר של הפועל הראשי. לדוגמה, הזמן המושלם של הפועל "לאכול" הוא "אכלתי". חשוב לציין שהזמן המושלם אינו משמש לתיאור פעולות מתמשכות או עתידיות. לדוגמה, לא היית אומר "אני אוכל את ארוחת הערב שלי" כי אכילה היא פעולה מתמשכת.

סיכום

הזמן המושלם הוא צורת פועל המשמשת לביטוי פעולה שהושלמה בעבר. הוא נוצר על ידי שילוב של פועל העזר "יש" עם חלק העבר של הפועל הראשי. קל לזהות את הזמן המושלם מכיוון שהוא תמיד מכיל את הפועל העזר "יש" ואת חלק העבר של הפועל הראשי. הוא משמש לעתים קרובות לתיאור אירוע עבר שיש לו השפעה ישירה על ההווה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן