דף הבית » המלצות הצוות » איך לדעת אם סבלת מקורונה בעבר

איך לדעת אם סבלת מקורונה בעבר

איך לדעת אם סבלת מקורונה בעבר

מה זה קורונה?

קורונה היא נגיף שמתפשט במגע עם אדם נגוע. זה מדבק מאוד ועלול לגרום למחלות נשימתיות קשות, כולל דלקת ריאות. תסמינים של הנגיף כוללים חום, שיעול וקשיי נשימה. במקרים מסוימים, זה יכול להוביל למוות.

איך אדע אם חליתי בקורונה בעבר?

אם היה לך מגע עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף, או אם היית באזור שבו ידוע שהנגיף קיים, ייתכן שנחשפת לנגיף. אם יש לך אחד מהתסמינים של הנגיף, כגון חום, שיעול או קשיי נשימה, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. הרופא שלך עשוי להזמין בדיקה כדי לקבוע אם היה לך את הנגיף בעבר. הבדיקה מחפשת נוגדנים בדם שלך המעידים על כך שנחשפת לנגיף. אם הבדיקה חיובית, זה אומר שהיה לך את הנגיף בעבר.

מה עלי לעשות אם חליתי בקורונה בעבר?

אם חלית בנגיף בעבר, חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ועל אחרים מפני הידבקות בו שוב. עליך לנהוג בהיגיינה טובה, כגון שטיפת ידיים לעתים קרובות והימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים. עליך גם להתחסן אם עדיין לא עשית זאת. חיסונים זמינים הן למבוגרים והן לילדים, והם יכולים לעזור להגן עליכם מפני הידבקות בנגיף שוב.

מה אם חליתי בקורונה ואני עדיין חווה תסמינים?

אם חלית בנגיף בעבר ואתה עדיין חווה תסמינים, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. הרופא שלך עשוי להזמין בדיקות נוספות כדי לקבוע אם אתה עדיין נגוע בנגיף. אם היה לך את הנגיף בעבר ואתה עדיין חווה תסמינים, חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ואחרים מלהידבק בו שוב. עליך לנהוג בהיגיינה טובה, כגון שטיפת ידיים לעתים קרובות והימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים. עליך גם להתחסן אם עדיין לא עשית זאת. חיסונים זמינים הן למבוגרים והן לילדים, והם יכולים לעזור להגן עליכם מפני הידבקות בנגיף שוב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן