דף הבית » המלצות הצוות » מה צריכים חולי קורונה לעשות?

מה צריכים חולי קורונה לעשות?

מה צריכים חולי קורונה לעשות?

מה צריכים חולי קורונה לעשות?

נגיף הקורונה החדש (COVID-19) התפשט במהירות ברחבי העולם, וחשוב לכולם לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על עצמו ועל אחרים מפני הידבקות. למי שנבחנו חיובי לנגיף, חשוב במיוחד לנקוט בצעדים הנדרשים כדי להגן על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותו. הנה כמה טיפים למה שחולי קורונה צריכים לעשות.

עקוב אחר העצות של ספק שירותי הבריאות שלך

הדבר החשוב ביותר לחולי קורונה לעשות הוא לעקוב אחר עצתו של הרופא הרפואי שלהם. זה כולל נטילת כל תרופות שנקבעו, מנוחה מספקת וביצוע כל הנחיות אחרות שניתנו על ידי ספק שירותי הבריאות. כמו כן, חשוב לשמור על קשר עם הרופא וליידע אותם אם תסמינים מחמירים או מופיעים תסמינים חדשים.

תבודד את עצמך

חולי קורונה צריכים גם לבודד את עצמם מאנשים אחרים ככל האפשר. המשמעות היא שהייה בחדר נפרד מאנשים אחרים במשק הבית, שימוש בשירותים נפרדים במידת האפשר, והימנעות ממגע עם אנשים אחרים. כמו כן, חשוב להימנע מיציאה לציבור וללבוש מסיכת פנים בעת מגע עם אנשים אחרים.

הקפידו על היגיינה טובה

היגיינה טובה חיונית לחולי קורונה כדי להגן על עצמם ואחרים מפני זיהום. זה כולל שטיפת ידיים בתדירות גבוהה במים וסבון, הימנעות ממגע בפנים, וניקוי וחיטוי משטחים בהם נוגעים לעתים קרובות. כמו כן, חשוב לכסות את הפה והאף בעת שיעול או התעטשות.

קבל מספיק מנוחה

מנוחה מספקת חשובה גם לחולי קורונה. חשוב לישון מספיק ולקחת הפסקות לאורך היום כדי לנוח ולהירגע. חשוב גם להימנע מפעילויות מאומצות ולהירגע.

סיכום

חולי קורונה צריכים לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותם. זה כולל לעקוב אחר עצתו של ספק שירותי הבריאות שלהם, לבודד את עצמם מאנשים אחרים, לתרגל היגיינה טובה ולנוח מספיק. על ידי נקיטת צעדים אלה, חולי קורונה יכולים לעזור להגן על עצמם ועל אחרים מפני זיהום. למידע נוסף על נגיף הקורונה החדש, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן