דף הבית » TOP10 » איך אתה יכול לדעת את ה-IP של מחשב אחר?

איך אתה יכול לדעת את ה-IP של מחשב אחר?

איך אתה יכול לדעת את ה-IP של מחשב אחר?

מהי כתובת IP?

כתובת פרוטוקול אינטרנט (IP) היא תווית מספרית המוקצית לכל מכשיר (למשל, מחשב, מדפסת) המשתתף ברשת מחשבים המשתמשת בפרוטוקול האינטרנט לתקשורת. כתובת IP משרתת שתי פונקציות עיקריות: זיהוי מארח או ממשק רשת וכתובת מיקום.

כיצד למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר

מציאת כתובת ה-IP של מחשב אחר היא קלה יחסית. ניתן לעשות זאת בכמה שלבים: 1. פתח את שורת הפקודה (Windows) או Terminal (Mac).2. הקלד "ipconfig" (Windows) או "ifconfig" (Mac) והקש Enter.3. חפש את "כתובת IPv4" או "כתובת IP". זוהי כתובת ה-IP של המחשב. אם אתה נמצא באותה רשת כמו המחשב השני, תוכל גם להשתמש בפקודה "ping" כדי למצוא את כתובת ה-IP שלו. כדי לעשות זאת, הקלד "ping" ואחריו שם המחשב או שם המארח והקש Enter. כתובת ה-IP תוצג בפלט. אתה יכול גם להשתמש בסורק רשת כדי למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר. סורקי רשת הם תוכנות מיוחדות שיכולות לסרוק רשת ולזהות את כל ההתקנים המחוברים. הם יכולים גם לספק מידע מפורט על כל מכשיר, כולל כתובת ה-IP שלו.

שימוש בכתובת ה-IP כדי להתחבר למחשב אחר

ברגע שיש לך כתובת IP של מחשב אחר, תוכל להשתמש בה כדי להתחבר למחשב. זה נעשה באמצעות פרוטוקול שולחן העבודה המרוחק (RDP). RDP הוא פרוטוקול Windows בלבד המאפשר להתחבר למחשב אחר דרך רשת. כדי להתחבר למחשב אחר באמצעות RDP, עליך לדעת את כתובת ה-IP שלו ואת שם המשתמש והסיסמה של חשבון במחשב. ברגע שיש לך מידע זה, תוכל להתחבר למחשב באמצעות כלי השירות 'חיבור לשולחן עבודה מרוחק'.

סיכום

ידיעת כתובת ה-IP של מחשב אחר יכולה להיות שימושית במגוון מצבים. ניתן להשתמש בו כדי להתחבר למחשב מרחוק, לפתור בעיות רשת או פשוט לברר מידע נוסף על המחשב. מציאת כתובת ה-IP של מחשב אחר היא קלה יחסית וניתן לעשות זאת בכמה שלבים. למידע נוסף על כתובות IP, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן