דף הבית » TOP10 » כיצד לזהות באיזה כונן Windows מותקן

כיצד לזהות באיזה כונן Windows מותקן

כיצד לזהות באיזה כונן Windows מותקן

זיהוי הכונן ב-Windows מותקן

Windows היא מערכת הפעלה המותקנת על הכונן הקשיח של המחשב. לדעת באיזה כונן Windows מותקן יכול להיות חשוב עבור פתרון בעיות ותחזוקה. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב שיעזרו לך לזהות באיזה כונן Windows מותקן.

שלב 1: פתח את סייר הקבצים

השלב הראשון הוא לפתוח את סייר הקבצים. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור התחל בפינה השמאלית התחתונה של המסך. לאחר מכן, לחץ על סמל סייר הקבצים.

שלב 2: הצג את הכוננים

ברגע שסייר הקבצים פתוח, תראה רשימה של כוננים בצד שמאל של החלון. כוננים אלה יכולים לכלול את הכונן הקשיח המקומי שלך, כוננים קשיחים חיצוניים, כונני USB ועוד.

שלב 3: זהה את כונן Windows

הכונן שעליו מותקן Windows יסומן ככונן "C:". זהו הכונן המכיל את קבצי מערכת ההפעלה Windows. הוא יכיל גם את התיקיה Program Files, המכילה את כל התוכניות המותקנות במחשב שלך.

שלב 4: בדוק את גודל הכונן

אם אתה עדיין לא בטוח באיזה כונן Windows מותקן, אתה יכול לבדוק את גודל הכונן. הכונן שבו מותקן Windows יהיה בדרך כלל הכונן הגדול ביותר. הסיבה לכך היא שמערכת ההפעלה Windows תופסת הרבה מקום.

שלב 5: בדוק את מאפייני הכונן

אם אתה עדיין לא בטוח באיזה כונן מותקן Windows, אתה יכול לבדוק את המאפיינים של הכונן. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הכונן ובחר "מאפיינים". בחלון המאפיינים, תראה קטע שכותרתו "מערכת". סעיף זה יגיד לך באיזה כונן Windows מותקן.

סיכום

זיהוי על איזה כונן Windows מותקן יכול להיות חשוב עבור פתרון בעיות ותחזוקה. במאמר זה, סיפקנו הוראות שלב אחר שלב שיעזרו לך לזהות באיזה כונן Windows מותקן. אנו מקווים שמאמר זה היה מועיל וכי כעת אתה יכול לזהות את הכונן שבו מותקן Windows.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן