דף הבית » TOP10 » איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

מהו קונדום בגודל הנכון?

כשזה מגיע לקונדומים, הגודל קובע. קונדום בגודל הנכון יכול להפוך את המין למהנה יותר ולסייע במניעת הריון והתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). אבל איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

כיצד למדוד קונדום

הצעד הראשון במציאת קונדום בגודל הנכון הוא למדוד את איבר המין שלך. כדי לעשות זאת, השתמש בסרט מדידה רך או חתיכת חוט. עטפו את הסרט או החוט סביב החלק העבה ביותר של הפין, שהוא בדרך כלל האמצע או הבסיס. ודא שהסרט או החוט צמודים אך לא הדוקים מדי. לאחר מכן, מדדו את אורך הסרט או החוט והשוו אותו לטבלת גודל הקונדום.

טבלת מידות קונדום

טבלת מידות הקונדום למטה יכולה לעזור לך למצוא את הקונדום בגודל המתאים לך.

קונדומים קטנים

קונדומים קטנים מיועדים בדרך כלל לפין שאורכם פחות מ-4.7 אינץ' והיקף קטן מ-4.5 אינץ'.

קונדומים רגילים

קונדומים רגילים מיועדים בדרך כלל לפין שאורכם נע בין 4.7 ל-5.1 אינץ' והיקף של 4.5 ו-5.1 אינץ'.

קונדומים גדולים

קונדומים גדולים מיועדים בדרך כלל לפין שאורכם הוא יותר מ-5.1 אינץ' והיקף של יותר מ-5.1 אינץ'.

למה הגודל חשוב

חשוב להשתמש בקונדום בגודל הנכון משתי סיבות. ראשית, קונדום קטן מדי עלול להישבר או להחליק במהלך יחסי מין, מה שעלול להוביל להריון או להתפשטות של מחלות מין. שנית, קונדום גדול מדי עלול להיות לא נוח ואולי לא לספק את אותה רמת הגנה כמו קונדום המתאים.

איפה קונים קונדומים

קונדומים זמינים ברוב בתי המרקחת, הסופרמרקטים וחנויות הנוחות. אתה יכול גם לקנות קונדומים באינטרנט. אם אינכם בטוחים באיזה גודל קונדום לקנות, תוכלו לקנות מארז מגוון הכולל גדלים שונים.

בשורה התחתונה

מציאת קונדום בגודל הנכון חשובה הן לבטיחות והן לנוחות. כדי למצוא את הקונדום בגודל הנכון, מדדו את איבר המין שלכם והשוו אותו לטבלת מידות הקונדום. אם אתה עדיין לא בטוח באיזה גודל קונדום לקנות, אתה יכול לקנות מארז מגוון הכולל גדלים שונים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן