דף הבית » TOP10 » כיצד לדעת אם אתה בהריון בשבוע הראשון

כיצד לדעת אם אתה בהריון בשבוע הראשון

כיצד לדעת אם אתה בהריון בשבוע הראשון

סימנים ותסמינים של הריון בשבוע הראשון

הריון הוא אירוע משנה חיים. הכרת הסימנים והתסמינים של הריון בשבוע הראשון יכולה לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי בריאותך ובריאות תינוקך. הסימן השכיח ביותר להריון הוא החמצת מחזור. סימנים ותסמינים אחרים עשויים לכלול בחילות, עייפות, רגישות בשדיים והטלת שתן תכופה.

פספוס תקופה

הסימן השכיח ביותר להריון הוא החמצת מחזור. אם המחזור שלך מאוחר או שדילגת על מחזור, חשוב לעשות בדיקת הריון. בדיקות הריון ביתיות זמינות ברוב בתי המרקחת והן מאוד מדויקות.

בחילה

בחילות, המכונה גם בחילות בוקר, היא סימפטום נפוץ של הריון. זה יכול להתרחש בכל שעה של היום, אבל בדרך כלל חמור יותר בבוקר. בחילות יכולות להיות מלווה בהקאות ועלולות להימשך מספר שבועות.

עייפות

עייפות היא עוד סימפטום נפוץ של הריון. אתה עלול להרגיש עייף ומותש גם לאחר שנת לילה מלאה. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך.

סימנים נוספים להריון

בנוסף לסימנים והתסמינים שהוזכרו לעיל, ישנם סימנים נוספים שעשויים להעיד על הריון. אלה כוללים רגישות בשדיים, הטלת שתן תכופה ותשוקה לאוכל.

רגישות בחזה

רגישות בחזה היא סימפטום שכיח של הריון. השדיים שלך עשויים להרגיש נפוחים ורכים למגע. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך.

הטלת שתן תכופה

הטלת שתן תכופה היא עוד סימפטום שכיח של הריון. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך, שעלולות לגרום לשלפוחית השתן להיות רגישה יותר.

תשוקות לאוכל

השתוקקות לאוכל הם עוד סימפטום נפוץ של הריון. אתה עלול למצוא את עצמך משתוקק למאכלים מסוימים או סלידה חזקה ממאכלים מסוימים. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך.

מתי לעשות בדיקת הריון

אם אתה חווה אחד מהסימנים והתסמינים של הריון, חשוב לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון ביתיות זמינות ברוב בתי המרקחת והן מאוד מדויקות. חשוב לבצע את הבדיקה בהקדם האפשרי לאחר הפסקת המחזור. אם הבדיקה חיובית, חשוב לקבוע תור לרופא. הרופא שלך יכול לאשר את ההריון ולספק לך מידע על טיפול טרום לידתי.

סיכום

הריון הוא אירוע משנה חיים. הכרת הסימנים והתסמינים של הריון בשבוע הראשון יכולה לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי בריאותך ובריאות תינוקך. אם אתה חווה אחד מהסימנים והתסמינים של הריון, חשוב לבצע בדיקת הריון. אם הבדיקה חיובית, חשוב לקבוע תור לרופא. למידע נוסף על הריון, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן