דף הבית » להעביר את הזמן » איך יודעים באיזה שלב נמצא העובר?

איך יודעים באיזה שלב נמצא העובר?

איך יודעים באיזה שלב נמצא העובר?

מהם שלבי התפתחות העובר?

התפתחות עוברית היא תהליך הגדילה וההתפתחות של תינוק ברחם. הוא מחולק לשלושה טרימסטרים, שכל אחד מהם נמשך כשלושה חודשים. במהלך כל שליש עובר העובר שלבי התפתחות שונים.

השליש הראשון

השליש הראשון להתפתחות העובר הוא התקופה הקריטית ביותר. במהלך תקופה זו, העובר מפתח את כל איבריו ומערכותיו העיקריות. זה גם כאשר מינו של התינוק נקבע. בתחילת השליש הראשון, העובר הוא כדור זעיר של תאים. במהלך הזמן הזה, האיברים והמערכות מתחילים להיווצר ולבו של התינוק מתחיל לפעום. בסוף השליש הראשון, זרועותיו, רגליו ותווי הפנים של התינוק מתחילים להיווצר.

השליש השני

במהלך השליש השני, העובר ממשיך לגדול ולהתפתח. האיברים והמערכות של התינוק נוצרים במלואם ומין התינוק נראה כעת. עורו של התינוק כעת דק ושיערו של התינוק מתחיל לצמוח. בסוף השליש השני ניתן להרגיש את תנועות התינוק. ריאותיו של התינוק מפותחות כעת והתינוק מסוגל כעת לשרוד מחוץ לרחם.

השליש השלישי

השליש השלישי הוא השלב האחרון בהתפתחות העובר. במהלך תקופה זו, התינוק ממשיך לגדול ולהתפתח. איבריו ומערכותיו של התינוק מפותחים כעת במלואם והתינוק מוכן כעת להיוולד. בסוף השליש השלישי, התינוק כעת מפותח לחלוטין ומוכן להיוולד. כעת התינוק מסוגל לשרוד מחוץ לרחם וניתן להרגיש את תנועותיו של התינוק. לדעת באיזה שלב העובר שלך נמצא חשוב להבנת התפתחות התינוק שלך. על ידי הבנת השלבים השונים של התפתחות העובר, אתה יכול להבטיח שהתינוק שלך מתפתח כראוי. למידע נוסף, ניתן לצפות בסרטון זה על שלבי התפתחות העובר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן